me2

Ventetiden er så lang

27 indlæg i dette emne

Jeg er ny herinde - så pænt goddag til Jer :-)

Vi har nu forsøgt et par måneder, efter jeg mistede i efteråret.

Denne gang har jeg anvendt æl test for at se om mine symptomer stemmer overens med æl - og det gjorde det :-)

Der er nu gået et par dage siden æl, og jeg er allerede ret sikker på at vi ikke har gevinst. Min krop opfører sig ret præ- mens agtig, som den altid gør på nuværende tidspunkt og frem til mens. Æv :-(

Well, jeg tænkte at det var godt med en tråd til alle mine tanker - det er rart at tale med nogen som er i samme situation ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Håber at dine instinkter tager fej og du snart står med en positiv test  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I ha :-)

Sidst jeg var gravid fik jeg tidligt symptomer, og kunne også teste positivt allerede en uge før mens. Jeg kunne hurtigt mærke at der var noget i gære - jeg vidste det bare!

I den her måned opfører kroppen sig som ikkegravid, så jeg er så godt som sikker på at der ikke er gevinst.

Jeg forsøger at lade være med at tænke for meget over det, men det er sørme svært! Tanken om at det kan tage lang tid, er til tider uoverskuelig. Og andre dage er jeg fortrøstningsfuld og tager det hele med ophøjet ro.

Andre der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 3 dage kan jeg teste. Og jeg ved bare allerede nu, at der ikke er gevinst.

De fleste dage er jeg rimelig fortrøstningsfuld og sikker på at jeg snart står med de to streger. Men andre dage, som i dag, synes jeg det virker uoverskueligt. Vi har ikke prøvet i lang tid, men siden jeg mistede har ønsket bare været så stort!!

Ro på, tænker jeg, men det er skisme svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :) og velkommen til, jeg er også forholdsvis ny herinde men jeg havde bare lyst til at svarer dig og skrive at du bestemt ikke er alene med at have det sådan - her hjemme er vi også fortrøstningsfulde om forhåbentlig to røde streger meget snart den ene dag og andre dage ser det bare uoverskueligt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke alene med dine tanker. Sådan har jeg det også nogle dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ny herinde. 

 

Jeg er 24 år, og er næsten færdig uddannet som sosu hjælper. Jeg har en skøn kæreste på 27. Vi har været sammen i næsten 4 år nu. 

Vi har prøvet på at blive gravide i lidt over et års tid nu. Jeg var ved lægen i starten af december, og fik af vide at jeg havde muligheden for at blive insmineret da vi havde prøvet så længe. Dette gav mig ro kroppen, da der jo så var en mulighed for at blive gravid. D. 26 dec. 2013 står jeg så med en positiv test i hånden og kæresten og jeg var jo overlykkelige! 

Jeg vågner næste morgen ved at jeg styrt bløder, og tager så til lægen for at få af vide at jeg have aborteret var i uge 5+4. Det var virkeligt et hårdt slag for mig. 

Det er nu ved at være to måneder siden, og vi har selvfølgelig prøvet igen, men der sker absolut intet. Tænker det måske kan have noget at gøre med at jeg tænker aaalt for meget over det, men syntes bare det er så utroligt svært at lade vær. vi var jo så tæt på og alligevel ikke. 

Jeg syntes det er så fustrerende :,(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at I deler Jeres tanker og erfaringer.

Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste der har det på den måde. Det er kun min allerbedste veninde som er bekendt med vores planer, ellers har jeg ikke nogen at tale med om det. De dage hvor jeg føler frustration er allersværest. Jeg mistede også, og siden har min krop og mit sind skreget på at være gravid.

Jeg håber, at vi alle snart står med en positiv test :-) og ellers må vi bruge hinanden til at læsse af og få luft. Det er utrolig så nervepirrende det er, selv efter så kort tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Bliver nærmest utålmodig. Man var jo så tæt på og så alligevel ikke. Fik min mens idag 3 dage for tidligt, og det føltes bare som et nederlag igen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig. Det er så frustrerende når man føler tvivl og håbløshed.

Jeg oplevede det meget efter at jeg mistede, og gør det stadig af og til. Jeg mistede i 11. Uge, og selv om at det kun er nogle måneder siden, så føles det nogengange som en evighed. Forventer mens om en uges tid, og så starter vi forfra - igen. . .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøvler I også med mens murren fra kort efter ÆL frem til mens?

Jeg har haft det de sidste par måneder, og har det nu igen. Jeg forventer mens om en uge. Synes bare at det er tidligt?

Sidst da jeg var gravid havde jeg også lidt mens murren, men faktisk mest en slags tyngde,tunghed og stikken i livmoderen. Det har jeg ikke den her gang, så det er derfor at jeg er så skråsikker på at jeg ikke er gravid. Tænkte bare over hvad årsagen til den tidlige murren kan være? Forbereder kroppen sig allerede på mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på at jeg er gravid :-D

Samtlige test viser en svag svag streg, selv om at jeg kun er på dag 24 i cyklus!

Jeg har ingen symptomer, anden end lidt mensmurren, hvilket jeg plejer at ha.

Jeg er så glad!! :-D

Håber at testen er endnu tydligere i morgen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på at jeg er gravid :-D

Samtlige test viser en svag svag streg, selv om at jeg kun er på dag 24 i cyklus!

Jeg har ingen symptomer, anden end lidt mensmurren, hvilket jeg plejer at ha.

Jeg er så glad!! :-D

Håber at testen er endnu tydligere i morgen :-D

Et forsigtigt tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på at jeg er gravid :-D

Samtlige test viser en svag svag streg, selv om at jeg kun er på dag 24 i cyklus!

Jeg har ingen symptomer, anden end lidt mensmurren, hvilket jeg plejer at ha.

Jeg er så glad!! :-D

Håber at testen er endnu tydligere i morgen :-D

også et forsigtigt tillykke fra mig ;-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :-D

Jeg har testet meget tidlig, men jeg tror at den er god nok. Går forvirret rundt om mig selv, og kigger gentagne gange på testene, og stregerne er der skam endnu :-D

Glæder mig til at teste i morgen, og håber at de hurtig bliver tydligere :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de længe ventede 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :-D

Ja, måske du også skulle prøve det ;-)

Jeg er stået alt for tidlig op, blot for at kunne teste igen. Testen er ikke meget tydligere end dem i går, men det kommer nok om et par dage ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges er altså mindre tydelig end den i går. Og det er samme slags test, og med morgenurin.

Må prøve igen i morgen - æv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges er altså mindre tydelig end den i går. Og det er samme slags test, og med morgenurin.

Må prøve igen i morgen - æv.

Håber den bliver mere tydelig om nogle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den bliver mere tydelig... mine var også svage i starten da jeg ventede vores dreng.. og der tog jeg en clearblue digital test som hurtigt sagde gravid.. og vi har den dejligste dreng idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen her til morgen bliver hurtigere synlig, men jeg synes stadig ikke at der er den helt store forskel i deres styrke fra i forgårs til i dag. Eller jo, lidt er der, men havde troet på at den ville være tydligere. Mon ikke det kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En streg er vel en streg, selvom den ikke bliver tydeligere. Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testene udviklede sig ikke, så nu venter jeg på blødning.

Har haft en tidlig biokemisk abort.

Æv altså! Jeg vælger at tage en pause fra forums, og vænner forhåbentlig snart tilbage, men først når jeg er gravid og over tid.

Pøj pøj til jer andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER