Marlene29

Sommerferie?!

7 indlæg i dette emne

Hej,

 

Havde egentlig ikke skænket det en tanke om at vi skulle på sommerferie i år indtil vi blev spurgt om vi ville med på en uges ferie her i DK. Vi vil være 3 familier der skal afsted i hver vores hytte.

 

Baby vil her være 2 mdr - måske lidt mindre.... Jeg er førstegangs-gravid og er i tvivl om vi skal sige ja... Havde nu egentlig tænkt at vi bare skulle være herhjemme...

 

Hvad tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager afsted i en uge, men alene :) altså baby er med, men uden familie og venner :) ved faktisk ikke helt, hvorfor vi har valgt det sådan, det har jeg det bare bedst med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke til at vide, hvordan verden ser ud, når i har en to mdr gammel baby, men sandsynligheden for at i har lyst til at være vildt sociale og farte rundt og se en masse er nok minimal.

Men jeg ville nok sige ja, med det forbehold at hvis det hele ramler og i slet ikke kan overskue at tage afsted, så skal i melde afbud med god samvittighed. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo svært at sige hvor meget overskud man har, jeg ville nok ikke binde mig til noget. Hvis folk kan blive skuffet over at man melder fra senere. Man ved jo aldrig hvordan tingene ser ud. Men jeg ville nok også sige ja, hvis det var med forbehold om at man kan bakke ud, og man ser tingene llidt an når I er tættere på :D

Selv regner jeg med at vi bare skal slappe af i ferien og kører lidt rundt til venner og famile, alt efter hvor meget vi orker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puja, jeg har det sammen problem.....

 

Vi skal også på ferie med hele familien og  en baby på næsten 2 måneder :). Vi kunne ikke melde fra, og jeg er t bekymret på hvordan ville det være, vi skal flyve til Grækenland. Det ville være også de andre børn fra familien, men det er større, de mindste ville være på 2 år.  Det er første baby så jeg ved det ikke hvad det bliver.... håber det ikke bliver for varm, og hele familien ville nyder ferien og jeg bliver ind på værelse...:(....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puja, jeg har det sammen problem.....

 

Vi skal også på ferie med hele familien og  en baby på næsten 2 måneder :). Vi kunne ikke melde fra, og jeg er t bekymret på hvordan ville det være, vi skal flyve til Grækenland. Det ville være også de andre børn fra familien, men det er større, de mindste ville være på 2 år.  Det er første baby så jeg ved det ikke hvad det bliver.... håber det ikke bliver for varm, og hele familien ville nyder ferien og jeg bliver ind på værelse... :(....

Ja det lyder ikke rart, kan du ikke lave en aftale med noget familie eller venner af familie at de kan tage med i stedet, hvis det bliver for uoverskueligt for jer??

så er presset måske ikke så stort?

 

men krydser fingre for at baby har det godt på det tidspunkt og i kan nyde turen og baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lyder ikke rart, kan du ikke lave en aftale med noget familie eller venner af familie at de kan tage med i stedet, hvis det bliver for uoverskueligt for jer??

så er presset måske ikke så stort?

 

men krydser fingre for at baby har det godt på det tidspunkt og i kan nyde turen og baby.

Det er lidt svært fordi billetterne er allerede bestilt og vi tager hele familien med :). På en side synes jeg det bliver hyggeligt, på den anden side føler jeg mig meget presset. Jeg ved ikke hvordan det blive men babyen, og jeg er den person som jeg vil gerne lave alle glæde og ikke sige nej....lige nu har jeg det svært bare med tanket at flyve med en lille baby på 6-7 uger.

 

Jeg håber alt ville være ok på den tidspunkt og jeg har overskud til at tage sammen med dem...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER