Susanne

Testhold uge 8

41 indlæg i dette emne

Så har jeg ret sikkert haft ÆL - sandsynligvis ml. i går aftes og i morges, men jeg er ikke helt sikker  :rolleyes

 

 

Er der nogen, der vil være med til at følges mod testdag i uge 8?  :balloons

 

Jeg er selv 4+0 d. 22. februar, men da min lutealfase er ret kort og mens normalt kommer ved 3+5/3+6 og jeg skal ud og spise med mine veninder d. 21. februar, så kommer jeg nok til at teste allerede der, hvis jeg ikke har fået mens  :whistling

 

MANDAG D. 17. FEBRUAR

 

TIRSDAG D. 18. FEBRUAR

 

ONSDAG D. 19. FEBRUAR

 

TORSDAG D. 20. FEBRUAR

Allehånde

mette31

FREDAG D. 21. FEBRUAR

 

LØRDAG D. 22. FEBRUAR

Susanne  :numse 

 

SØNDAG D. 23. FEBRUAR

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg må da hellere hoppe med igen igen. Tror jeg fik ÆL i torsdags, så min testdag må vist være den 20. Men kommer sikkert til at spare den test, da min mens sikkert som sædvanligt kommer flere dage før.

Oplevede en lille pletblødning imorges og håber ikke at det fortsætter helt frem til mens, sådan som jeg har oplevet det i flere cyklusser nu. Det er simpelthen for irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg må da hellere hoppe med igen igen. Tror jeg fik ÆL i torsdags, så min testdag må vist være den 20. Men kommer sikkert til at spare den test, da min mens sikkert som sædvanligt kommer flere dage før.

Oplevede en lille pletblødning imorges og håber ikke at det fortsætter helt frem til mens, sådan som jeg har oplevet det i flere cyklusser nu. Det er simpelthen for irriterende.

Så er du på :)

 

Pletbløder du stadig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du på :)

Pletbløder du stadig?

Lige nu er det kun lidt lyserødt på papiret, men igår kom der lidt frisk blod med klumper i (undskyld detaljen men jeg ved I kan tá det:-))

Har bestilt tid hos lægen om fire uger. Tænker der må være et eller andet hormonelt galt, når jeg næsten altid pletbløder i tiden mellem ÆL og mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på tors. Den 20 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på tors. Den 20 :)

Næh, hvor hyggeligt med flere! :) Du er på og velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg næsten som en menstruation her med over en uge til testdag. Tror overhovedet ikke jeg kan være gravid, da jeg tror min slimhinde er i fuld gang med at blive udstødt. Er der nogen der ved noget om lavt progesteron niveau, og om det evt. kan være det der gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, hvor hyggeligt med flere! :) Du er på og velkommen :balloons

Tak tror dog ikke at chancerne for en pos. Test er så stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu bløder jeg næsten som en menstruation her med over en uge til testdag. Tror overhovedet ikke jeg kan være gravid, da jeg tror min slimhinde er i fuld gang med at blive udstødt. Er der nogen der ved noget om lavt progesteron niveau, og om det evt. kan være det der gør det?

Æv!  :(

Det er progesteronniveauet der holder på graviditeten - det er faldet i progesteronniveauet, der starter blødningen.

Har du mistanke om generelt lavt progesteron-niveau?

 

Tak tror dog ikke at chancerne for en pos. Test er så stor  :)

Hvorfor ikke da? Har I ikke lavet hjemmearbejdet?  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2+5 og slet ingen fornemmelse. Umiddelbart tror jeg ikke på det. Mine bryster er jo stort set allerede blevet sig selv igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! :(

Det er progesteronniveauet der holder på graviditeten - det er faldet i progesteronniveauet, der starter blødningen.

Har du mistanke om generelt lavt progesteron-niveau?

Hvorfor ikke da? Har I ikke lavet hjemmearbejdet? ;)

Jo det har vi :) men syntes ikke at der er nogle symp. :) må vente og se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! :(

Det er progesteronniveauet der holder på graviditeten - det er faldet i progesteronniveauet, der starter blødningen.

Har du mistanke om generelt lavt progesteron-niveau?

Det tænker jeg måske kan være årsagen, siden jeg begynder at bløde så hurtigt efter ÆL. Jeg har selvfølgelig ingen forstand på det overhovedet. Men jeg er rimelig sikker på at jeg havde ÆL, da jeg tog en ÆL test hvor stregerne var lige tydelige eller næsten i hvert fald, og min temperatur er steget om end ikke så meget. Igår tog den dog lige et ekstra nyk opad, så jeg er ikke i tvivl om at den er på et højere niveau end før ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg måske kan være årsagen, siden jeg begynder at bløde så hurtigt efter ÆL. Jeg har selvfølgelig ingen forstand på det overhovedet. Men jeg er rimelig sikker på at jeg havde ÆL, da jeg tog en ÆL test hvor stregerne var lige tydelige eller næsten i hvert fald, og min temperatur er steget om end ikke så meget. Igår tog den dog lige et ekstra nyk opad, så jeg er ikke i tvivl om at den er på et højere niveau end før ÆL.

Er din temperatur stadig høj? Det er jo også progesteron der får temperaturen til at stige, så hvis den stadig er høj som efter ÆL, så kan det ikke være mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din temperatur stadig høj? Det er jo også progesteron der får temperaturen til at stige, så hvis den stadig er høj som efter ÆL, så kan det ikke være mens :)

Ja den er stadig høj, så jeg tror ikke det er mens. Men det er meget af en pletblødning at være, så derfor tænker jeg at progesteronniveauet måske ikke er højt nok og at et æg vil have svært ved at sætte sig fast, hvis slimhinden er ved at blive udstødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, du tager også din temperatur, ikke? Hvor mange dage er det normalt at have høj temperatur? Jeg målte sidste måned høj temp i 11 dage. Hvis det gentager sig kan jeg forvente høj temp i yderligere tre dage og "rigtig" mens tirsdag. Er det sådan det er for dig også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, du tager også din temperatur, ikke? Hvor mange dage er det normalt at have høj temperatur? Jeg målte sidste måned høj temp i 11 dage. Hvis det gentager sig kan jeg forvente høj temp i yderligere tre dage og "rigtig" mens tirsdag. Er det sådan det er for dig også?

Jeg har kort fase mellem ÆL og mens - bløder som regel på dag 12-13 efter ÆL, så fra temperaturstigning ca halvandet døgn efter ÆL og til faldet 0.5-1 døgn før mens, giver ca. 10-11 dage med høj temperatur. Så ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så lyder den del jo meget normalt :-) Så er der bare det med alle de irriterende blødninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så lyder den del jo meget normalt :-) Så er der bare det med alle de irriterende blødninger

Sidste cyklus pletblødte jeg også løbende lidt allerede fra ca. 2+4. Ved ikke lige hvad der skete der :unsure Nu er 2+6 næsten gået, jeg har absolut intet blod set, mine bryster er blevet fastere siden i går og det gør slet ikke ondt og murrer på samme måde som sidste cyklus. Om det er godt eller skidt, ved jeg ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste cyklus pletblødte jeg også løbende lidt allerede fra ca. 2+4. Ved ikke lige hvad der skete der :unsure Nu er 2+6 næsten gået, jeg har absolut intet blod set, mine bryster er blevet fastere siden i går og det gør slet ikke ondt og murrer på samme måde som sidste cyklus. Om det er godt eller skidt, ved jeg ikke :rolleyes

Lad os håbe det skyldes en lille spire :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os håbe det skyldes en lille spire :-)

Åh ja :kuller

Mine bryster er blevet endnu større/fastere, så noget sker der i hvert fald med hormonerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja :kuller

Mine bryster er blevet endnu større/fastere, så noget sker der i hvert fald med hormonerne.

Hvor er det altså vildt, så meget din krop reagerer på forskellige tidspunkter i cyklus :O

Her sker der ikke en fis, så jeg har ingenting at pejle efter andet end håbet - som endnu er lysegrønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja :kuller

Mine bryster er blevet endnu større/fastere, så noget sker der i hvert fald med hormonerne.

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også stadigvæk på st den er der... Men tror ikke chancen er så stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså vildt, så meget din krop reagerer på forskellige tidspunkter i cyklus :o

Her sker der ikke en fis, så jeg har ingenting at pejle efter andet end håbet - som endnu er lysegrønt!

Hehe - det har jeg da ikke lige tænkt over. Jeg troede faktisk de fleste kunne mærke fysiske ændringer af den ene eller den anden slags, selvom det helt sikkert er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvad der sker hvornår.

 

Når nu du ikke har nogen symptomer, så slipper du at gå og (over)tolke hele tiden ;)

 

:bd :bd

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER