chris27

Udebleven menstruation

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen, 

 

Har brug for lidt gode råd.. Min forlovede og jeg har våret igang med baby projekt siden i sommers, som i nok kan regne ud så er det ikke lykkedes endnu :-(

 

Sidst jeg havde min mens var d. 16/12 og den har været udebleven siden. Er der nogen af jer som har prøvet dette?

Graviditets test er negativ og har ikke umiddelbart nogen symptomer. 

 

Har læst lidt om PCO, men tror ikke umiddelbart at det er årsagen. Min mens har altid været en smule ustabil, men efter jeg stoppede med p-piller for et par år siden, har den været rimelig stabil... Jeg ved ikke hvornår jeg burde kontakte lægen. Er bare trist over hele situation, da babyprojekt er sat lidt stabil, da jeg overhovedet ikke kan regne ud hvornår ægløsning er der. 

 

Rigtig god weekend. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg ville ringe til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også give lægen et kald. Hvis din mens kom den 16., og du ellers har en 28 dages cyklus burde du være 6+6 nu, og det burde give udslag på en test. Med mindre du er en af dem der producerer lidt hcg i starten. Da jeg var gravid med min første, lykkedes det først at få en svag positiv test da jeg var 17 uger henne.

Hvilke test bruger du? Nogen har også gavn af at prøve med de lidt dyrere fra apoteket f.eks. En d de billige strips fra udlandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mulighed er også, at din krop springer over en cyklus, det sker for mange- det er drøn irriterende, men mange oplever det indimellem <_<

Håber du snart får en afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem. Min sidste mens' første dag var den 1/12, og har ikke set skyggen af noget siden.. har taget tests som er bragende negative.. har haft mens-agtige smerter et par gange, men det bliver aldrig rigtig til noget :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER