Sevena

Hvad har I købt af tøj?

33 indlæg i dette emne

Så har jeg investeret i en Joha ulddragt. Jeg er stadig lidt i tvivl om det nu er nok til at holde varmen den første tid. Jeg synes bare at flyverdragt er lige i overkanten ;) Denne her skal helst kunne holde den lille varm fra hospital ud til taxa og så hjem. Mon ikke det går? med hue, handsker og futter til self :)

Jeg tror I bliver glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så var vi til jordemoder idag :) ...

Hun siger han ligger helt rigtigt og vejer nu 2600-2700 :) ... Hjerte lyd var helt fin ...

Så det er dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Jeg var ved jordemoder i går og fik samme besked - hovedet står nedad + han står fast i bækkenet. Her gættede hun på 2800 g :) Har på fornemmelse af de næste par uger kommer til at gå langsomt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Jeg var ved jordemoder i går og fik samme besked - hovedet står nedad + han står fast i bækkenet. Her gættede hun på 2800 g :) Har på fornemmelse af de næste par uger kommer til at gå langsomt ;)

Tror bare det er sådan standard de siger ud fra en beregning ... Hende jordemodern jeg har har nu spurgt for 3. Gang om vi ved hvad vi skal have ... Hun er helt væk !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver heller ikke meget for de skøn JM laver :)

 

Da jeg var 38+5 med Sophia, var jeg til JM, og hun skønnede hende til 3100 g. Sophia blev født 3 dage senere 39+1, og vejede 2722 g. Jeg synes det er meget at skyde i hvert fald 400 g forkert - som det jo har været på det tidspunkt, og procentuelt er det jo en del.

 

Jeg skal til JM på onsdag, og er spændt på hvad hun siger. Tror bestemt ikke at Spire har sat sig fast endnu, men er da begyndt at bore lidt ned i skambenet ind imellem. Det skulle vidst også være meget normalt at de sætter sig fast senere, når man er flergangsfødende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare det er sådan standard de siger ud fra en beregning ... Hende jordemodern jeg har har nu spurgt for 3. Gang om vi ved hvad vi skal have ... Hun er helt væk !!!

 

Min jordemoder kan heller ikke huske køn på vores bebs, selvom vi har fortalt det ;) Hun kan faktisk slet ikke huske noget om os. Hun ser nok lidt for mange hver dag :P 

Jeg giver heller ikke meget for de skøn JM laver :)

 

Da jeg var 38+5 med Sophia, var jeg til JM, og hun skønnede hende til 3100 g. Sophia blev født 3 dage senere 39+1, og vejede 2722 g. Jeg synes det er meget at skyde i hvert fald 400 g forkert - som det jo har været på det tidspunkt, og procentuelt er det jo en del.

 

Jeg skal til JM på onsdag, og er spændt på hvad hun siger. Tror bestemt ikke at Spire har sat sig fast endnu, men er da begyndt at bore lidt ned i skambenet ind imellem. Det skulle vidst også være meget normalt at de sætter sig fast senere, når man er flergangsfødende.

Ja det er meget at gætte forkert. Så længe, at de bare kan mærke at det ikke er en alt for lille bebs (eller stor) så går det jo egentlig nok. Men det er da alligevel meget sjovt at høre deres gæt :)

 

Her sagde jordemoderen også til mig, at som flergangsfødende var det flot, at han stod fast og var klar parat :) Så skal jeg i hvert fald ikke bekymre mig om det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder kan heller ikke huske køn på vores bebs, selvom vi har fortalt det ;) Hun kan faktisk slet ikke huske noget om os. Hun ser nok lidt for mange hver dag :P

Ja det er meget at gætte forkert. Så længe, at de bare kan mærke at det ikke er en alt for lille bebs (eller stor) så går det jo egentlig nok. Men det er da alligevel meget sjovt at høre deres gæt :)

Her sagde jordemoderen også til mig, at som flergangsfødende var det flot, at han stod fast og var klar parat :) Så skal jeg i hvert fald ikke bekymre mig om det :)

Ja, det vigtigste er jo at baby er indenfor et normalområde :)

Jeg er godt nok også spændt på hvad JM siger på onsdag - ift hvordan baby ligger derinde. Men er jo "kun" i uge 36, så det kan ændre sig mange gange endnu :)

Hvornår er det du har termin? (Er på fra mobil, så kan ikke se om du har en ticker eller lign)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 28/2, men var først sat til den 2/3 - og den tror jeg, er den mest rigtige ;) Jeg var i uge 37 da jeg var hos jordemoder :) men ja det bliver spændende hvad hun siger til dig på onsdag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER