Guest Tanyapigen

Vægtøgning ved ophør af prævention?

6 indlæg i dette emne

Kan det hænge sammen? Jeg kan ikke finde noget om det på Google? Jeg stoppede med at bruge p-ring i september 13 og har nu taget 7 kg på.. (Det skal lige siges jeg lige har tabt 22 kg op til jeg jeg stoppede) jeg har ikke ændret noget i min kost.. Har fortsat med min sunde livsstil der har resulteret i mit vægttab..

Nu er jeg på Lars tyndskids mark for nu stoppede mine sunde spisevaner med at virke.. :( eneste synder jeg kan komme i tanke om skulle være stop af brugen med p-ring..

Anyone?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog på efter jeg stoppede med mine p-piller da vil startede pb1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du også det havde en sammenhæng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun hørt om at man skulle tabe sig ved at stoppe med p-piller.. fordi de kan medvirke til at ophobe væske i kroppen. jeg tabte mig på fødderne (!) da jeg stoppede sidst :P

 

jeg kan desværre ikke bekræfte/afkræfte dit spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du også det havde en sammenhæng?

Jeg ændrede ikke på min kost.... Det tog 6 mdr inden der var gevinst. Men tog så heldigvis kun 6kilo på under min graviditet....

En uge efter fødslen, hoppede jeg i mine alm. Cowboybukser og vejede ca det samme, som da vil startede PB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoppede med p-piller i dec, og jeg har også taget på, så har tænkt på præcis det samme.

Tror bestemt, det er pga pille stop, men jeg har ladet mig fortælle, at det bliver bedre, men håber at blive gravid inden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER