Dorthealund

Hvornår er min æl?

8 indlæg i dette emne

Nu synes jeg min cyklus har været for ustabil længe.. Og har ikke haft held til bonus endnu:(
Jeg tror jeg vil begynde og bruge æl-test.. Men det er jo dælme ikke nemt og finde ud af hvornår jeg skal starte med at teste, kan jo komme til at bruge rigtig mange tests! Hvornår ville i begynde at teste?

 

post-7273-0-84757500-1390226199_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Udfra skemaet så nok fra dag 15 eller lign. Også indtil der er en positiv test ville jeg teste for ÆL :)

:goodluck :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg vil kunne risikere først at teste positiv helt frem til dag 26..? Danm det bliver til mange tests :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg vil kunne risikere først at teste positiv helt frem til dag 26..? Danm det bliver til mange tests :wacko

Det er rigtigt, men når cyklus svinger, så er det svært at sige- du kan også risikere ikke at fange ÆL 100%, men du vil få en idé om hvornår den er under alle omstændigheder :) På billige-teste.dk kan du købe til overkommelige priser :)

Jeg går selv all in på ÆL-tests denne cyklus, jeg har før haft erfaring med at det gav bonus- også at det ikke gav bonus, før jeg Eks. Fandt ud af, at det kunne betale sig at teste 2 gange i løbet af en dag, hvis ÆL virkede under opsejling ;)

Håber ikke du mister modet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du behøver jo ikke at købe de dyre fra supermarkedet. Du kan købe strimmelteste, der er meget billigere på fx. billige-teste.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skam købt teste, dog fra min-mave shoppen.. Har dog kun købt 10 stk. så kommer nok til at købe nogle flere:o)
Synes dog det virker noget uoverskueligt, men nu skal projekt baby altså lykkes!

 

Når du tester 2 gange om dagen, er det så om morgen og eftermiddag eller aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skam købt teste, dog fra min-mave shoppen.. Har dog kun købt 10 stk. så kommer nok til at købe nogle flere:o)

Synes dog det virker noget uoverskueligt, men nu skal projekt baby altså lykkes!

 

Når du tester 2 gange om dagen, er det så om morgen og eftermiddag eller aften?

 

Jeg tester kun én gang om dagen med mindre, at det ser ud til, at den er tæt på at være positiv :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skam købt teste, dog fra min-mave shoppen.. Har dog kun købt 10 stk. så kommer nok til at købe nogle flere:o)

Synes dog det virker noget uoverskueligt, men nu skal projekt baby altså lykkes!

Når du tester 2 gange om dagen, er det så om morgen og eftermiddag eller aften?

Jeg tester 2 gange i løbet af dagen i den omfang det er muligt når jeg synes testen begynder at nærme sig positiv :) Jeg tester ikke for ÆL om morgenen, da jeg mener at have læst, at det er bedst mellem 10 og 20 :) Så hvis det er i en weekend har jeg tester omkring kl. 12 og igen ved 18-19 tiden :)

I hverdage tester jeg når jeg kommer fra job ved 16 tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER