Solvej99

Advarsel! Liberoreklame på facebook

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja øv... Hoppede i med begge ben i går....  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var godt nok også mange på min væg der hoppede på den :( Jeg havde heldigivis godt regnet den ud da den konstant blev ved med at tælle ned fra 173 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ingenting. Hvad går det ud på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var godt nok også mange på min væg der hoppede på den :( Jeg havde heldigivis godt regnet den ud da den konstant blev ved med at tælle ned fra 173 ;)

 

 

Ja, det opdagede jeg også bagefter.... Man kan bare ikke stole på noget som helst længere :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ingenting. Hvad går det ud på?

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Hvis man meldte sig ind i "klubben" og betalte 5 kr fik man 2 pakker Liberobleer.

Man kunne så frit melde sig ud igen, bare ikke inden for de første 48 timer og man skal være medlem min 7 dage og var du medlem mere end 14 dage kostede det så 350kr pr måned. Der var bare ingen bleer, når man først havde registreret sig og det er noget nær umuligt at melde sig ud... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man meldte sig ind i "klubben" og betalte 5 kr fik man 2 pakker Liberobleer.

Man kunne så frit melde sig ud igen, bare ikke inden for de første 48 timer og man skal være medlem min 7 dage og var du medlem mere end 14 dage kostede det så 350kr pr måned. Der var bare ingen bleer, når man først havde registreret sig og det er noget nær umuligt at melde sig ud...

Øv hvor belastende :chin: Det lyder da heller ikke helt lovligt? Altså at man ikke får bleerne alligevel? (Det andet lyder for mig ligesom plusbog. En fin deal, hvis du får læst ALT med småt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke Libero der var bag.... Med ren falskneri!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede heldigvis aldrig ind på nogen side.... Kommenterede bare, så jeg håber jeg ikke er røget i fælden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede heldigvis aldrig ind på nogen side.... Kommenterede bare, så jeg håber jeg ikke er røget i fælden...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER