CamillaNK

Gravid på trods af mens?

4 indlæg i dette emne

Måske et dumt spørgsmål, men kan man godt være gravid, selvom man har haft mens?

Jeg smed pillerne for en måneds tid siden, og fik mens i torsdags efter 25 dage.

Den varede til i mandags, men tirsdag kom der en lille smule mere.

Jeg er ny i det her univers, og ærlig talt meget skræmt over at gå igang med projekt baby.

Dog blev jeg lidt skuffet, da jeg fik min mens, så det må være et godt tegn :-)

Jeg går langt fra og tænker på baby i hverdagen, fordi andre ting fylder mere, men nu er jeg ramt af en modbydelig kvalme, der er blevet værre siden igår, og så kan jeg jo ikke lade være med at lade tankerne vandre og spekulere på, om der kunne være en baby på spil..

Føler mig på ingen måde syg ellers.

Jeg har sjældent kvalme og slet ikke på på denne måde.

Det kommer lidt i bølger, værst fra om eftermiddagen og især om natten, så sov næsten ikke i nat, og idag bliver vist ligeså.

Lige nu har jeg det af H til :-(

Det lindrer kortvarigt,når jeg drikker eller spiser en kiks eller knækbrød, men kommer hurtigt susende tilbage..

Er det muligt, at jeg kan være gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender flere der har haft deres mens næsten hele vejen til fødslen så det kan lade sig gøre men tror det er sjællendt.. Jeg ville ta en test hvis jeg var dig så er du da sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i parralel klasse med en pige i 10 klasse, der ikke vidste hun var gravid før hun var i 7 måned. Hun havde haft sin mens helt reglmæssig, og derfor overvejede hun aldrig om hun mon var gravid. Hun tog dog til lægen med vedvarende mavesmerter :)
Så jo det kan ske.. Meeeen det høre jo til sjældenthederne.

 

Men jeg blev dårlig med kvalme og madlede allerede inden jeg manglede min mens. Så måske du fra sidste mens og til nu, har haft ægløsning og der så er bingo i denne cyklus, men så vil du ikke kunne teste endnu. Skete det før sidste mens, vil du kunne teste positiv nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.

Jeg har testet idag, men den var negativ, så kvalmen må skyldes noget andet.

Øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER