Guest

En GOD løbe app???

12 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at have det mål at jeg vil løbe et 5 km kvindeløb i foråret, men så skal jeg jo igang og starter VIRKELIG i 0 - er også klar over at mine skinneben reagerer og straffer HÅRDT hvis jeg er for hurtig på aftrækkeren! Så hjælp mig piger!!!

Andre gode trænings apps er også mere end velkommen i denne tråd :) jeg har hentet en der hedder "amazing abs" som jeg starter på imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endomondo! Så kan du se længde på din løbeturen, se historik hvor du har løbet på kort, gennemsnits fart, tid osv osv. Er i flere brugere kan man blive venner og se og kommentere hinandens ture. Jeg bruger den torne heg bare går tur med barnevogn også bare for at se hvor langt jeg har gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endomondo er virkelig god. Jeg startede selv med et begynderprogram på 12 uger, det fungerede godt.

Husk løbesko!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger runkeeper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang jeg skulle lære at løbe, brugte jeg et løbeprogram der hedder C25K (couch to 5 km :P ) Det er ikke specielt god musik, men der er en mand der fortæller hvornår man skal løbe og hvornår man skal gå. Så træner man stille og roligt op til at kunne løbe 5 km. Kan ikke huske om det er 9 eller 12 uger, men det går i hvert fald tilpas langsomt til forhåbentlig at undgå skader. Prøv at google det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endomondo og bruger det nok mest til at måle forbrænding :p jeg tænker mere sådan en hvor jeg får at vide hvornår jeg skal gå og løbe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang jeg skulle lære at løbe, brugte jeg et løbeprogram der hedder C25K (couch to 5 km :P ) Det er ikke specielt god musik, men der er en mand der fortæller hvornår man skal løbe og hvornår man skal gå. Så træner man stille og roligt op til at kunne løbe 5 km. Kan ikke huske om det er 9 eller 12 uger, men det går i hvert fald tilpas langsomt til forhåbentlig at undgå skader. Prøv at google det!

Den er nu hentet :) så mangler jeg bare løbeskoene!

Starter man med en 5 km rute?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er nu hentet :) så mangler jeg bare løbeskoene!

Starter man med en 5 km rute?

 

Nej, i starten går/løber man måske kun 2-3 km.. Jeg løb bare derudad indtil han sagde man var halvvejs, så vendte jeg om :P Men ellers kan man jo bare gå resten af vejen hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt 18kr på get running. Den starter med 8 x 1 min løb og slutter af med 30 min efter 9 uger. Ved den sætter man bare sit eget på og så dæmper programet selv lyden og fortæller hvornår man skal gå og hvornår man skal løbe. Og så siger den hvornår man er halvvejs og skal vænne om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, i starten går/løber man måske kun 2-3 km.. Jeg løb bare derudad indtil han sagde man var halvvejs, så vendte jeg om :P Men ellers kan man jo bare gå resten af vejen hjem :)

Ok super, jeg har en rute på 2 km jeg let kan udvide så det er fint! Og en rute på præcis 5 km rundt om en sø... Ih er helt tændt på ideen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok super, jeg har en rute på 2 km jeg let kan udvide så det er fint! Og en rute på præcis 5 km rundt om en sø... Ih er helt tændt på ideen!!!

Sejt! Håber du kan bruge programmet - jeg var i hvert fald rigtig glad for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang jeg skulle lære at løbe, brugte jeg et løbeprogram der hedder C25K (couch to 5 km :P ) Det er ikke specielt god musik, men der er en mand der fortæller hvornår man skal løbe og hvornår man skal gå. Så træner man stille og roligt op til at kunne løbe 5 km. Kan ikke huske om det er 9 eller 12 uger, men det går i hvert fald tilpas langsomt til forhåbentlig at undgå skader. Prøv at google det!

Den har jeg også brugt, og den er super! Du kan selv lave en playliste i iTunes, hvis du altså har iPhone, og så kan den spille, mens app'en kører. Vildt smart :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER