FO82

øv?? eller??

4 indlæg i dette emne

AAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHH!!!!

Nu fik jeg ENDElig lukket lidt op for posen med "jeg tænker på børn" i går...

Men jeg fik da OVERHOVEDET ikke lige det svar jeg havde troet :-/

 

Jeg fortalte ham om mine tanker omkring min alder (31) og børn, og at jeg ikke vidste hvor han stod...

svaret var; det ved jeg ikke?! jeg ved ikke om jeg ville have overskuddet?!" "jeg kan jo godt lide børn"

JEg spurgte hvad han mente med ikke at have overskud - det kunne han ikke svare på.. han mumlede noget om generelt i hverdagen

 

Jeg spurgte ham om, hvad der var for og imod - og så tænkte han - og jeg har så endnu ikke fået noget svar :-/

Hvad pokker skal jeg da lige udlede af det?

Jeg er klar over, at jeg nu er nødt til at lade ham gå lidt med tankerne selv....

Men er det fordi han ikke er klar? eller skal jeg være bekymret for at han slet ikke vil have børn? er det en normal reaktion???

 

Piger - her må I hjælpe mig? hvad gør jeg nu? ud over at lade ham koge lidt, hvordan kommer jeg videre med ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

 

Har i haft snakken før?

 

Hvis ikke ville jeg lige give ham et par dage, min mand skulle også have lang tid til at vende sig til tanken, selv efter jeg blev gravid kunne han først rigtig forholde og glæde sig til det efter NF-skanningen. Jeg tror det er en ganske normal reaktion.

 

Har i venner med børn og hvordan er han evt. med dem?

 

Jeg ville prøve at tage den op igen om et par dage, evt, efter en god middag og et par glas vin!

 

Held og lykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

naaah ikke som sådan - kun i sjov og spas..

 

jeg kan huske at han i sommers sagde (kan ikke huske sammenhængen) at han ville have haft huset i et år først... så han kan vel ikke være helt uvildig??

 

og så har der været de der "når..." sætninger når der har været snak med andre...

 

jeg tror ikke jeg vil gøre meget andet julen over, end at spekulere, og så se om han måske selv tager noget op, eller måske så selv tage snakken op i det nye år...

 

MEn jeg er vitterligt i tvivl om, hvad han mente i går?! og lidt bekymret?! - og spekulerer om det "bare" er den "normale" reaktion på et stort spørgsmål, som han ikke har haft tid til at tænke over på samme måde som jeg (og han spurgte selv hvad jeg spekulerede sådan på - så han var selv "skyld" i svaret :-P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

apropos venner med børn: jamen det er lidt forskelligt hvordan han er - men han er god med børn faktisk :-) og han siger jo også selv at han godt kan lide børn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER