Forunderligt

Flyverdragt til slankt barn

6 indlæg i dette emne

Ja jeg er jo nok i sidste sekund med at tænke på at købe flyverdragt. Af flere grunde, Lilly har indtil videre brugt nogle fleece forede overtræksbukser og en uldtrøje under jakken, og så vidt jeg kan se er de kun på legepladsen 2-3 dage om ugen i vuggestuen. Jeg har 3 brugte flyverdragter til at ligge som jeg endelig har fået vasket og tjekket, men 1 er for lille, 1 passer men er mere en sovedragt end en lege ude dragt, og så den gode udedragt, det er en Mikk-Line i den usædvanlige størrelse 84 og er kun en smule for lang, men til gengæld må den være lavet til et bamsebarn, for den er ca dobbelt så bred som Lilly, det går overhovedet ikke!

 

Så vi må altså ha en flyverdragt. Men hvor er jeg i tvivl om 80 eller 86 er størrelsen? Og hvilke mærker kan man gå efter til et slankt barn? Lilly er ca 80 cm høj og det meste tøj str 86 passer i ærmer og ben længde. Jeg vil altså heller ikke betale en formue så går efter billigt eller brugt, for jeg forudser at de ikke kommer til at gå mere ud på legepladsen end de gør i øjeblikket.

 

Hvad størrelse og mærke passer jeres barn på 16-19 mdr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucas er også 80 cm høj og bruger 86 i tøj og er meget slank...... vi har købt en color kids til ham .. den hedder 86/92 og passer ham helt perfekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er slank, ca 78-80 cm og har en Molo som er god til slanke børn. Hun har en 80 i sidste års model, som er lidt større end dette års model.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Molo og Lego Tec er de to, jeg har laest mig frem til er gode til slanke. Saa jeg soegte en af de to og gerne end Lego Tec, som er uden flourstoffer. Slanke Noah min er jo fin i sin Lego, som jeg ioevrigt koebte brugt til 300 kr :) 

 

Men Molo er altsaa ogsaa fine dragter  :7himmel  Der skrev dem med regnbuer bare seeeeeeeent tilbage, saa snuppede Lego. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så lige, at kids-world har -25% på flyverdragter i dag, og de har jo fri fragt. Jeg tjekkede lige, om der var noget, du kunne bruge, og de har en legotec sat ned til 599, og den er der i størrelse 80 og 86.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har house of kids 20 % på flyverdragter i dag med koden FLY :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER