Putte-lut-dut

Kalender, advents og julegaver til manden?

13 indlæg i dette emne

Kære alle jer der drømmer om bebser :7himmel

 

Jeg sad lige og tænkte på at forkæle ham manden lidt, og mangler derfor lidt inspiration til gode og billige ting at give.

Ville jo helst give ham de II streger på testen, men måske det bliver i julegave så?

 

Hvad gør I i den søde juletid? Adventsgaver? Og hvad er der i dem??

 

Håber I kan inspirerer mig lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt specialt øl og alle mulige forskellige jule øl, chokolade, lakrig, bocher, rødvin, flødeboller og juleskum hjerter, pakkede ind i 24 gaver. håber han bliver glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver hvert år en adventskalender med 4 rigtig gode juleøl.

Den glæder hans sig til hvert år og snakker meget om den hele året).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt specialt øl og alle mulige forskellige jule øl, chokolade, lakrig, bocher, rødvin, flødeboller og juleskum hjerter, pakkede ind i 24 gaver. håber han bliver glad

 

 

Jeg laver hvert år en adventskalender med 4 rigtig gode juleøl.

Den glæder hans sig til hvert år og snakker meget om den hele året).

 

Tak :)

 

Jeg må lige se, hvad jeg kan finde til ham på lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er ikke til øl - så jeg har givet ham en milka chokoladejulekalender ;-) ( jeg har også købt en til mig selv :-P )

Stregerne må vente - vi mangler stadig at tage snakken :-x

Julegaverne er planlagt men ikke købt endnu: 1 ny rygsæk til arbejde da han har kørt den anden over med firmabilen - 1 sæt sweatpants da han klager over ikke at have noget at trække i herhjemme og så er hans dior fahrenheit deo ved at løbe Tom og den er han meget glad for :-)

Ellers er vi generelt ret gode til at hygge os, og eftersom vi bor tæt på Tyskland må i selv gætte hvordan vores slikskab ser ud ;-) så vi er klar til at være "decemberklamme" ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er ikke til øl - så jeg har givet ham en milka chokoladejulekalender ;-) ( jeg har også købt en til mig selv :-P )

Stregerne må vente - vi mangler stadig at tage snakken :-x

Julegaverne er planlagt men ikke købt endnu: 1 ny rygsæk til arbejde da han har kørt den anden over med firmabilen - 1 sæt sweatpants da han klager over ikke at have noget at trække i herhjemme og så er hans dior fahrenheit deo ved at løbe Tom og den er han meget glad for :-)

Ellers er vi generelt ret gode til at hygge os, og eftersom vi bor tæt på Tyskland må i selv gætte hvordan vores slikskab ser ud ;-) så vi er klar til at være "decemberklamme" ;-)

 

Det lyder som om, at jeres december bliver sød ;)

 

Tak for din inspiration også.

 

Den første søndags pakke blev til lidt chokolade og sådan... Overvejer om han i næste uge skal have fodbadsalt og en fodmassage??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putte lut dut: hvad får dig til at tro det? :-P :-D

Fahrenheit blev skiftet til 1 million fra Paco rabanne (den er JEG nemlig helt pjattet med hoho)

Doven som jeg er (læs jeg hader at shoppe især i december) har jeg mageligt bestilt det fra smarguy.dk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare sådan en anelse jeg har :jul12:  :jul1:

 

Jeg syntes nu at det er lidt hyggeligt at juleshoppe - har bare ikke tiden til det...

 

Så smartguy får nok også besøg af mig på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putte lut dut: smarguy er en gave til os kvinder med for lidt tid til at shoppe gaver ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må helt sikker finde tid til at tjekke den side...

Er det dyrt, eller alm priser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ok priser :-) der er mange mærkevarer så hvis man ikke er det store mærkedyr skal man lige kigge lidt frem og tilbage i kategorierne men så kommer der også nogle gode priser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet god, belgisk specialøl og en kommende koncerttur indtil videre i gave og på søndag giver jeg biograftur (Hobitten næste uge) og den sidste adventsgave bliver nok en tur på en god ølbar :) julegave har jeg booket en hotelovernatning, og så skal han nok have en ting ved siden af også :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER