Myyynte

Anbefaling af bøger om barnets udvikling osv.

11 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Jeg har som de fleste andre gravide læst og læst.. og researchet om graviditet/ fødsel og en smule om hvad der sker efter fødsel, men er nået dertil hvor jeg gerne vil begynde at læse om hvad der ligesom sker når baby er født. Oplagt julegaveønske ;)

 

Kan I anbefale nogen gode bøger om barnets udvikling mv.?

 

<3

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige Helens bøger er et rigtig godt udgangspunkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i Helens bøger, dog har jeg personligt kun brugt den om søvn og den om mad. De andre har jeg skimmet, men jeg synes ikke at de gav mig så meget. :)

Jeg/Vi har også været rigtig glade for "Leg med din baby", "Vidunderlige uger", "Babykalenderen" og bøger med babymad: "Mad til småfolk" og "Meyers mad til de mindste" :)

I år ønsker jeg mig "Drop opdragelsen" af Fie Hørby, men den er måske først relevant for dig til jul næste år :) Jeg har også hørt godt om Lola Jensen store far mor og børn (eller hvad den nu hedder), men igen er den måske mere relevant for tumlingemødre end babymødre :)

De fleste kan i øvrigt købes billigt på plusbog.dk, man skal bare HUSKE at melde sig ud igen, hvis man ikke bliver ved med at købe bøger derfra, ellers bliver det hurtigt dyrt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

De fleste kan i øvrigt købes billigt på plusbog.dk, man skal bare HUSKE at melde sig ud igen, hvis man ikke bliver ved med at købe bøger derfra, ellers bliver det hurtigt dyrt :)

 

Jeps! Det har jeg lært.. :blush

 

Jeg er også glad for vidunderlige uger og Helens bog om søvn. Derudover har jeg politikens babybog, som jeg synes er god som opslagsværk.

 

Drop opdragelsen har jeg købt og skimmet, men venter med at nærlæse den til Elliot er ældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det første år været rigtig glad for vidunderlige uger, da det gav mig en ide om hvornår C havde "dårlige" perioder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Vidundelige uger ville jeg ikke have undværet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helenes bog om udvikling og Vidunderlige Uger er det lidt det samme der står eller er det godt at have begge bøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helenes bog om udvikling og Vidunderlige Uger er det lidt det samme der står eller er det godt at have begge bøger?

Jeg har "bare" app'en vidunderlige uger, og synes den er super dækkende. En fra min MG har bogen, og synes selv, at de vigtige ting fra bogen, står i app'en. Den koster vist 12 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har "bare" app'en vidunderlige uger, og synes den er super dækkende. En fra min MG har bogen, og synes selv, at de vigtige ting fra bogen, står i app'en. Den koster vist 12 kr :)

 

enig :) du behøver ikke andet end app'en og så det man kan google sig til ;) Jeg ville helt sikkert også investere i Helens bøger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu ikke app'en har været fyldestgørende nok. Men måske mig ;)

Helens bøger er noget helt andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu ikke app'en har været fyldestgørende nok. Men måske mig ;)

Helens bøger er noget helt andet.

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER