Guest førstegangsgravid

NF kan snart ikke vente mere :(

4 indlæg i dette emne

Jeg går simpelthen og er SÅ nervøs for at noget er galt og baby ikke længere er levende. Er i dag 11+3 og har stadig ikke fået indkaldelse til nf.

Jeg kan sgu snart ikke vente mere med at få af vide om alt ser ok ud :(

Bare lidt 'brok' herfra men nøøøøøj jeg synes de sidste dage har været ulidelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går simpelthen og er SÅ nervøs for at noget er galt og baby ikke længere er levende. Er i dag 11+3 og har stadig ikke fået indkaldelse til nf.

Jeg kan sgu snart ikke vente mere med at få af vide om alt ser ok ud :(

Bare lidt 'brok' herfra men nøøøøøj jeg synes de sidste dage har været ulidelige

Har du forsøgt at ringe til dem? Din indkaldelse kan jo være gået tabt eller lign. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til et infomøde tirsdag man skal til ibden de indkalde til nf. Så er ikke fordi jeg er glemt :) bliver nok bare først scannet sent uge 12 eller i uge 13. Men jeg har drt virkelig bare som om jeg er vef at gå ud af mit gode skind. Kan slet ikke vente mere på at være sikker på at der er en levedygtig bebs

Min kæreste synes det er fjollet at betale for endnu en scanning når der trods alt er så kory tid til nf. Og det kan han jo have ret i. Har bare følt mig sådan helt ude af mig selv dr sidste dage og i dag kan jeg næsten ikke holde ud at være til. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?

 

Er du indkaldt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER