Robinson

Mensturations smerter.. 29+6...

3 indlæg i dette emne

Hej piger..

Er der nogen af jer der ved/ har et bud på hvad det kan være.. skal først til JM igen på tirsdag!

Har "bøvlet" en del med plukkeveer siden ca. 20+0! Her de sidste par dage har jeg om aftenen oplevet mensturationssmerter.. ikke voldsom kraftige, men dog lidt ubehagelige! :(

Tænker det måske er ligamentssmerter?! havde dem i starten, men har faktisk helt glemt hvordan det mærkes!?

Her til aften har jeg haft det ca 10 gange.. det var 10-15 sek og så er der nogle minutters pause inden det kommer igen! Har lige lagt mig ned, hvilket ser ud til at have "fjernet" det...

Som sagt ikke noget der gør vildt ondt, men manden reagerede da, da jeg lige måtte lukke øjnene og trække vejret dybt!...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan sagtens være plukveer som gør lidt ondt, hvis ligamenterne er irriterede. Det kan også hænge sammen med forstoppelse. Hvis det hjælper at hvile lidt så tror jeg det er det kroppen har brug for. Du skal reagere hvis de er meget regelmæssige og "tiltagende" i længde og smerteniveau. Men det du beskriver lyder ikke umiddelbart alarmerende.

 

Men husk hvis du blir bekymret så ring til fødegangen, der kan du altid få råd og de vil vurdere om de vil ha dig ind til undersøgelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være plukveer som gør lidt ondt, hvis ligamenterne er irriterede. Det kan også hænge sammen med forstoppelse. Hvis det hjælper at hvile lidt så tror jeg det er det kroppen har brug for. Du skal reagere hvis de er meget regelmæssige og "tiltagende" i længde og smerteniveau. Men det du beskriver lyder ikke umiddelbart alarmerende.

 

Men husk hvis du blir bekymret så ring til fødegangen, der kan du altid få råd og de vil vurdere om de vil ha dig ind til undersøgelse.

Tak for svar :) Jeg må lige se tiden lidt an! ... Tænker heller ikke at det umiddelbart er "farligt" ... da det ikke er noget, der vare mere end ca 10 sek af gangen..

Men vil da holde øje og ringe til FG hvis det tager til.. :) better safe than sorry ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER