chris27

Der har sikkert været mange ligende indlæg… Symtomer, men negative tester

5 indlæg i dette emne

Jeg er ved at blive vanvittig.. Min forlovede og jeg forsøger at blive gravide. Vi har egentlig været ret afslappet med det, og det kommer når det kommer. Men nu er jeg gået 7 dage over tid, skulle ha haft mens i tirsdags! Har kvalme ( halsbrand ), oppustetmave og den rumler helt tosset.. Jeg har en app på telefonen hvor jeg kan følge min cyklus, samt hvornår jeg burde have ægløsning, og samleje foregik på det tidspunkt. 

 

Jeg har været stresset over nogen familie ting de sidste par uge, så tænkte i starten at det måske var derfor at min mens udebliver, men hvorfor alle de symptomer?!. 

 

Er det fordi der er gået baby hjerne i den?!. 

 

Jeg har taget virkelig mange tests ( er utålmodig ) og der har været 1 tydelig streg hver gang.

Der er bestilt tid til lægen d. 20/11-2013. 

 

Men er der nogen af jer andre der har haft det ligende… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har selv været det igennem en del gange. Det er bare så frustrende og især når man ønsker det så brændende. Tror det er kroppen der driller dig fordi du virkelig ønsker det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

 

Jeg har lige været der..

Jeg gik 10 dage over tid, og jeg er 100 på at vi ramte ÆL. Men alligevel er der altså ikke bid. Jeg tog alt for mange teste, og fik kvalme. Det var virkelig frustrerende.. 

 

Jeg fik stresset min krop og jeg tror jeg psykede den over tid.. 

Tag en slapper, selvom det nok er det sidste du kan lige nu. Enten viser der sig en tydelig test (hvilket jeg krydser fingrer for) ellers kommer mens når du begynder at slappe lidt af :-)

 

Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du 100 % sikker på, hvornår du har haft ægløsning? Hvis du ikke er det, så tænker jeg, at mens kan være på vej, for det med symtomer kan man ikke nødvendigvis regne med, da tegn på kommende mens og på en graviditet kan være ret ens. Håber dog selvfølgelig at du bare er længe om at danne HCG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne tænkes at min menstruation er på vej, men de sidste 6 måneder er den kommet samme dag mere eller mindre. Og plejer ikke at være i tvivl. Er ekstrem irritabel med en øm barm lige inden og det har jeg intet af.

Til gengæld top mave og kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER