Guest

Hurtig hjælp til NeoNate baby alarm

7 indlæg i dette emne

Hvordan slukker man for den der ÅNDSVAGE alarm der kommer når temp når under 8 grader??? Babyalarmen ligger i en lomme udenpå barnevognen og det er altså varmere i vognen end der. Men alarmen bimler og bamler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Never mind - jeg skulle åbenbart bare blive hidsig og trykke på menu knappen i evigheder så kunne jeg ændre på den!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik så skiftet kanal så hvor længe hun var vågen inden jeg opdagede det, aner jeg ikke :rolleyes men da jeg fik skiftet tilbage var hun ikke ked, faktisk gik der 10 min inden der var reaktion på babyalarmen!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik så skiftet kanal så hvor længe hun var vågen inden jeg opdagede det, aner jeg ikke :rolleyes men da jeg fik skiftet tilbage var hun ikke ked, faktisk gik der 10 min inden der var reaktion på babyalarmen!

uhh... Der er så mange indstillinger at holde styr på!

godt hun ikke var ked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh... Der er så mange indstillinger at holde styr på!

godt hun ikke var ked!

Ja heldigvis, fik godt nok hjertebanken da jeg så det. Men hey! det er første gang nogensinde jeg har prøvet det, det skulle jo nærmest ske før eller siden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja heldigvis, fik godt nok hjertebanken da jeg så det. Men hey! det er første gang nogensinde jeg har prøvet det, det skulle jo nærmest ske før eller siden :rolleyes

Du har ret! Én gang skal jo være den første! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER