EOS40D

Tidlig ægløsning?

6 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Vi har prøvet at blive gravide i ca. 6 mdr nu uden held, og blev enige om at prøve æl-test.
Jeg fik min mens den 26 og den sluttede helt den 31.
Igår tog jeg en æl-test, og blev faktisk noget overrasket, for synes den der ret posetiv ud. Men efter som det er første gang jeg prøver æl-test kan det være jeg aflæser forkert? Billedet er taget efter 5 min. og er taget i aften urin. stregen blev lidt tydligere inden for de 10 min.
Troede først den ville blive posetiv om en uges tid faktisk.

Nogen der vil kigge på den og se om den er posetiv?
 

post-8102-0-92074000-1383395124_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Reglen er, at de 2 streger skal være lige tydelige eller teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen- umiddelbart vil jeg sige, at stregerne ser næsten ens ud :) Har du prøvet med en test i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har faktisk lige testet.
Synes måske den er mere utydelig? Betyder det så er chancerne for baby er væk i denne omgang? Det er første gang jeg prøver at tage æl test, så har bare ikke forstand på det. :o Undre mig bare, for min mens er jo næsten lige sluttet.

Billedet er taget efter 5 min.

 

post-8102-0-75344800-1383398133_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spring på manden for en sikkerheds skyld ;) Og prøv evt med en graviditetstest. En graviditet kan i nogle tilfælde vise sig på en ÆL test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet med en g-test, og den var meget negativ, så må overfalde manden i aften. Det plejer de mænd ikke at have noget i mod heldigvis. :P
Og så måske en æl test i morgen for at se om den har ændret sig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal teste videre i din cyklus. Dit LH niveau kan godt svinge flere gange i en cyklus, så det kan godt være at det reelt ikke er ÆL, men blot meget LH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER