skruk

scanning

7 indlæg i dette emne

Hvornår begynder de med at scanne udvendig? jeg er pt i uge 10:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første gang jeg blev scannet gennem maveskindet var til NF omkring uge 12 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til skanning da jeg var 8+1, og der skannede de udenpå, men jeg er også en lille pige.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til nakkefoldsscanningen i uge 13 blev jeg scannet både indvendigt og udvendigt - det samme til en ekstra scanning i uge 16. Men jeg er også en stor pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har størrelsen noget at sige? jeg er en lille pige og har desuden tabt hele 5 kg pga kvalme, men blev scannet indvendig i uge 9:/ jeg er forvirret:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har størrelsen noget at sige? jeg er en lille pige og har desuden tabt hele 5 kg pga kvalme, men blev scannet indvendig i uge 9:/ jeg er forvirret:/

Ja størrelse har noget at sige :) MEN uge 9 er jo stadig rigtig tidligt! Det er baby stadig kun 2,5 cm fra bagende til hoved. Så derfor vil alle, lige meget størrelse blive scannet indvendigt i starten, også for at give det mest retvisende billede. Hvor længe de scanner indvendig har så lidt med moderens størrelse at gøre. Men til mage tidlige skanninger (dvs før nakkefold) vil de skanne indvendig, da de er mest sikre på at se noget (og se rigtigt) der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar:) skulle vide, hvad jeg skal forberede manden min på i forhold til nf:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER