Guest Mrs M

Frustreret, træt og ked af det.

10 indlæg i dette emne

Huh, ja ved ikke om dette er det rigtige sted at skrive og læsse af ??

Bær over med mig og slet bare hvis det er helt hen i vejret. :unsure

Nåh men vi har jo valgt at starte PB, men pt er jeg helt rundt på gulvet for det lader ikke til at min krop længere virker som jeg gerne ville have hm.

Jeg har den sidste måneds tid brugt ÆL-test som har vist...Ingen ting :/

Indtil videre skulle jeg have haft mens den 2/10 altså for 2 dage siden.

Ja, jeg ved godt at det kun er 2 dage over "normal" tid...Hvis der ellers er noget der hedder det i min alder.

Jeg vil egentlig bare gerne vide om der er andre som mig?

Jeg bliver bare trist når jeg har kunnet blive gravid før og nu kan jeg bare ikke øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender kun følelsen alt for godt, men jeg har så inge børn endnu, så jeg ved slet ikke om kan lade sig gøre og om jeg har ægløsning. Jeg fik taget blodprøver i går og håber at være lidt kolgere mandag.

Samtidig føles det rigtig hårdt, når alle andre rundt omkring en bliver gravide i første forsøg.

Men vi må bare væbne os med tålmodighed.

Jeg er sikker på at det nok skal lykkedes for os begge:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender kun følelsen alt for godt, men jeg har så inge børn endnu, så jeg ved slet ikke om kan lade sig gøre og om jeg har ægløsning. Jeg fik taget blodprøver i går og håber at være lidt kolgere mandag.

Samtidig føles det rigtig hårdt, når alle andre rundt omkring en bliver gravide i første forsøg.

Men vi må bare væbne os med tålmodighed.

Jeg er sikker på at det nok skal lykkedes for os begge:-)

Ja så er det da slet ikke nemt for dig.

Jeg håber du får et brugbart svar på mandag :kram2

Heh, ja synes også jeg ser gravide og babyer over alt, måske fordi jeg tænker for meget på det (OG det gør jeg :P)

Jeg er sikker på at det nok skal lykkedesfor os, meeen tålmodighed er svært i min alder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endnu ikke nået til pb2, men kender godt følelsen.

Vi prøvede i 2 år inden jeg blev gravid med Simon, og i starten freakede jeg også min krop fuldstændingt ud ved kun at fokusere på pb.

Jeg blev gravid da vi faktisk var blevet afklaret med at hvis vi ikke kunne, så skulle det ikke være og var begyndt at planlægge bryllup.

Så bedste råd må være at prøve ikke at stresse over det...

Held og lykke og mon ikke det kan lykkedes igen?

Jeg krydser fingre for at du snart står med en positiv test.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker lige denne her til Vil gerne være gravid forumet.

Jeg ønsker jer held og lykke med projekt Baby og krydser fingre for at den snart er der.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt følelserne. :kram2 Men mon ikke, der er håb endnu? :) Vi har været i gang siden nytår og kunne bare godt tænke os at blive gravide med den første....Men det er svært at være 30+ og se veninder og kollegaer blive gravide og få børn mens der ikke rigtigt sker noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker lige denne her til Vil gerne være gravid forumet.

Jeg ønsker jer held og lykke med projekt Baby og krydser fingre for at den snart er der.

:kram

Tak, selvfølgelig skulle den skrives der.

Mange tak, håber jeg også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt følelserne. :kram2 Men mon ikke, der er håb endnu? :) Vi har været i gang siden nytår og kunne bare godt tænke os at blive gravide med den første....Men det er svært at være 30+ og se veninder og kollegaer blive gravide og få børn mens der ikke rigtigt sker noget...

Ja det er også vores alder jeg tænker lidt på...

Men vi har begge 2 børn fra tidligere, jeg med samme partner og min mand med 2 forskellige.

Men nu vil jeg prøve at tænke på noget andet her i weekenden.

Om ikke andet må jeg tage en snak med "doktorlægemand".

Krydser fingre for at det snart sker for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endnu ikke nået til pb2, men kender godt følelsen.

Vi prøvede i 2 år inden jeg blev gravid med Simon, og i starten freakede jeg også min krop fuldstændingt ud ved kun at fokusere på pb.

Jeg blev gravid da vi faktisk var blevet afklaret med at hvis vi ikke kunne, så skulle det ikke være og var begyndt at planlægge bryllup.

Så bedste råd må være at prøve ikke at stresse over det...

Held og lykke og mon ikke det kan lykkedes igen?

Jeg krydser fingre for at du snart står med en positiv test.

Vh Lene

Ville osse gerne flytte fokus til noget andet...Og det bliver jeg nok også nødt til.

Men med vores alder (ikke at vi ER gamle *g*) føler jeg lidt at vi måske har tiden imod os..

Nå men det er rart at folk gider svare og at jeg ikke føler mig helt alene midt i alt mit kaos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt følelserne. :kram2 Men mon ikke, der er håb endnu? :) Vi har været i gang siden nytår og kunne bare godt tænke os at blive gravide med den første....Men det er svært at være 30+ og se veninder og kollegaer blive gravide og få børn mens der ikke rigtigt sker noget...

Hold da op, det kunne være mig, der havde skrevet det. Især når det lykkedes for alle andre i første eller andet forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER