Guest MM91

Kønsscanning

58 indlæg i dette emne

Har også lige være til scanning i dag, og der ligger en lille pige og gemmer sig derinde

Tillykke  :loveshower  :loveshower 

 

Har lige fået et brev ind af døren , den dag jeg var til MD skulle man udfylde et skema mht alkohol og stoffer ...

Er i også blevet indkaldt til samtale ??? :/

Vi skulle ikke udfylde noget skema? Vi kom bare ind til almindelig scanning. Har du svaret noget der kunne være bekymrende? Det kunne man forestille sig var det, som de ville følge op på, hvis det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :loveshower :loveshower

Vi skulle ikke udfylde noget skema? Vi kom bare ind til almindelig scanning. Har du svaret noget der kunne være bekymrende? Det kunne man forestille sig var det, som de ville følge op på, hvis det er.

Ej hvor mærkeligt :)

Jamen jeg fik et skema jeg skulle krydse af i omk alkohol forbrug før graviditet og stoffer før graviditet og selvfølgelig er der intet af det jeg indtager imens man er gravid ... Men må da indrømme har da drukket en del før i tiden og festet i weekenderne ... Måske det bare er for en sikkerhed skyld :) man bliver bare lidt urolig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aah dét skema, det tror jeg faktisk vi fik til NF scanning. Det var bare også om arvelige sygedomme osv. Men ja så er det nok bare for en sikkerheds skyld :) og selvfølgelig bliver man urolig, men de vil forhåbentlig bare en det bedste ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aah dét skema, det tror jeg faktisk vi fik til NF scanning. Det var bare også om arvelige sygedomme osv. Men ja så er det nok bare for en sikkerheds skyld :) og selvfølgelig bliver man urolig, men de vil forhåbentlig bare en det bedste ;)

Nææææ altså den der med arvelige sygdomme fik jeg for længe siden men den der med stoffer og alkohol var sådan en slags folder :/ meget mystisk.

Er i også begyndt at kunne mærke liv hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD gik perfekt igår, og der gemmer sig en lillesøster derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD gik perfekt igår, og der gemmer sig en lillesøster derinde :loveshower

Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor fint !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER