Rocco

Puha alle de gener

8 indlæg i dette emne

Det er dejligt at være gravid men puha hvor kunne jeg godt undvære svamp og forstoppelse som jeg døjer med pt!! For ikke at tale om kvalme. Havde bare lige brug for at brokke mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at være gravid men puha hvor kunne jeg godt undvære svamp og forstoppelse som jeg døjer med pt!! For ikke at tale om kvalme. Havde bare lige brug for at brokke mig :P

Har du stadig gener?? hvordan går det nu??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :) har stadig rigtig meget kvalme og har stadig en del svamp og udflåd men det er til at leve med nu :) og bare jeg får mig en lur så kan jeg også være vågen om aftenen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :) har stadig rigtig meget kvalme og har stadig en del svamp og udflåd men det er til at leve med nu :) og bare jeg får mig en lur så kan jeg også være vågen om aftenen :D

 

Ja det er ikke helt nemt! har du prøvet ingefær? det har hjulpet mig en del. Jeg har også meget kvalme stadig, men det jeg døjer mest med lige nu er det MEGA IRRITERENDE UREN HUD!!! jeg er ved at gå AMOK!!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle ingefær tage kvalme? Og hvordan skal man spise det så? :D det er vildt som ens krop bare går amok disse dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået fra total meget kvalme og opkastninger til ingenting, uh, så bliver man bekymret:/ jeg fik af vide på sygehuset at man endelig ikke måtte få for meget ingefær:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej heller ikke for meget, men det har kunne holde mit nede, hvis jeg puttede det i te  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER