Guest

Bløde hvor længe og varierende ?

5 indlæg i dette emne

Det er nu 12 dage siden jeg fødte vores fantastiske lille datter :wub blødningen har aftaget meget, og mandag og tirsdag blødte jeg nærmest ikke. Men igår tiltog det lidt igen, men har kun været i perioder, og mærker lidt det som livmoderen også arbejder når det sker (uden det egentlig gør ondt) ? Andre der oplever det? Ærgerligt når man lige tænkte at nu var det vist ved at være slut med det, og så mærker man det løber igen :wacko

Efterveer har jeg ikke så ofte i slem grad mere. Men havde da natten til mandag. Hvor jeg måtte på smertestillende og det gjorde virkelig AV :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blødte i knap 9 uger (!). Oplevede også at det stilnede af flere gange for så at vende tilbage. Efterveer mærkede jeg kun de første par døgn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterveer havde jeg de første 4-5 dage, men blødte de første 5 uger. Og det kunne både være plet- og kraftige blødninger..

Fik menstruation i uge 7, selvom jeg ammer fuldt ud.. Og er i 9.uge nu og bløder stadig kraftigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blødte i ca 6 uger tror jeg det var :blink mega træls men det stoppede så også fra den ene dag til den anden, men det var kun den 1 uge jeg havde bind på resten af tiden var det trusseindlæg og mere brunt end rød :) og troede nogle dage nu var det stoppet for så at komme igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre lidt erfaringer. Mener det stoppede ret hurtigt ved min søn, det var ihvertfald ca 3-4 uger kun jeg blødte i alt og fik så første mens allerede 5-6 uger efter fødslen. Var dog mest plet blødning.

Caroline er nu 23 dage og var lige til tjek ved lægen i fredags da jeg blødte frisk blod og med klumper fra livmoderslimhinden som var det mens ? Dem har jeg dog ikke set siden men bløder stadig varierende og af og til med mere frisk blod :( gid det snart ville stoppe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER