Guest MM91

Nakkefold

5 indlæg i dette emne

Jeg var jo til nakkefold igår da lægen og jeg troede at jeg var i uge 13 ca.

Vi fik et kig på den lille og nøøøj hvor ser det dog sødt ud, fik lyst til at kramme den. Den var noget livlig i starten og lå derefter med hænderne for øjnene. Når jeg grinte skvulpede den rundt, vildt at se.

Desværre var baby ikke stor nok til at kunne få målt nakkefold. Jordemoder sagde at hun derfor mente jeg var 11 uger henne og derfor skal vente to uger til NF rigtig kan måles.

Det var lidt skuffende for jeg havde glædet mig sådan til (forhåbentlig) at høre at alt var godt.

Hjertelyden var dog rigtig fin og det var skønt at se liv.

I skal glæde jer, så virker det mere virkeligt det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå, at du synes det var dejligt at se den lille :) Ærgeligt at du lige må vente et par uger mere, før de kan lave NF. Men to uger går heldigvis hurtigt :)

Her glæder jeg mig også rigtig meget til NF. Det hele bliver nemlig mere virkeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør, så går det lige rigtig op for en :)

Det er ikke første gang for dig så?:)

Ih vi kunne se noget der kunne tyde på det var en dreng som jordemoder også sagde . Men at det jo endnu var for tidlig at sige.

Jeg var ellers sikker på en pige! :) men åh hvor kan jeg bare ikke vente til jeg kan komme til en scanning hvor de med sikkerhed kan sige hvad det er!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre om de første scanninger.. :), glæder mig selv helt vildt! -Skal først have lavet journal mandag i 9+2, og derefter ved jeg ikke hvor længe der går før første scanning..

- Er det oftest NF der ligger som den første, hvis man ikke selv har betalt for "tryghedsscanning" eller lign??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nakkefold er den første den ligger i uge 12 - 13 da jeg fik indkaldelser fik jeg dem alle med posten samlet :)

Men du skal ihvertfald også glæde dig det er stort at se og høre den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER