Soffekb

Babyjogger City elite

10 indlæg i dette emne

Hvor har i der har den købt jeres og hvad har i givet hvilke farve har i den i ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I ønskebørn, 2500 og i sandfarvet (var dog meget tæt på at købe den i rød) :)

Edit: Så lige, at det var City elite, du spurgte om, det er en City mini vi har :) Sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og den bliver ikke for beskidt i sand farve ? Er i glade for den ? Kan ikke rigtigt bestemme mig hvilken jeg skal havde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, jeg synes ikke, der er problemer med at den er sandfarvet :) Det er et meget taknemligt stof, tror jeg ;) Vi har dog ikke sådan testet med pletter osv, men jeg kan da f.eks. ikke se den jordbæris som Mar tværede ud over den i sommers ;) Jeg er rigtig glad for den i sand, jeg synes det er dejlig sommerligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har City Eliten i sort, og med frontbøjlen med kopholderen. Vi har købt den hos pramworld i England. Den bedste klapvogn vi har haft (og vi har haft en del) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gav i for den i England ? Og der ingen problemer med levering ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen lyder godt fro os jeg tager en i sandfarve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gav i for den i England ? Og der ingen problemer med levering ?

Mener det var godt 36-3800 kr inkl regnslag, frontbøjle, parent-unit og levering fra England. Der var ingen problemer. De plejer at være hurtige. Vi har handlet der flere gange :)

Edit: det var 3597 kr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min i Ønskebørn, og jeg elsker den også. Jeg gav ca. 4000 kr., mener jeg. Det er dog halvandet år siden efterhånden. Min veninde købte også sin fra Pramworld, og det gik også rigtig fint og problemfrit. Det ville jeg klart have valgt i dag. Kan ikke huske hvor meget hun sparede, men det var en del. Tilbehør er også meget billigere, så jeg fik lige købt køreposer med til min søster og mig, da hun købte. De kostede under halv pris (og er i øvrigt et fantastisk tilbehør). Jeg har den i sort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super der vil jeg kihhe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER