Vinnus

vinterstøvler

17 indlæg i dette emne

Fra på mandag skal jeg til at gå en del, i og med at jeg skal aflevere og hente pigerne i skole til fods hver dag. Så jeg spekulerer allerede på vinter fodtøj, for jeg er godt kuldskær.

Jeg er normalt ikke så god til praktisk fodtøj til mig selv :rolleyes så har brug for lidt hjælp.

Aner ikke hvad jeg skal kigge efter udover at det skal være til en bred fod :)

Har i nogle forslag ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fra på mandag skal jeg til at gå en del, i og med at jeg skal aflevere og hente pigerne i skole til fods hver dag. Så jeg spekulerer allerede på vinter fodtøj, for jeg er godt kuldskær.

Jeg er normalt ikke så god til praktisk fodtøj til mig selv :rolleyes så har brug for lidt hjælp.

Aner ikke hvad jeg skal kigge efter udover at det skal være til en bred fod :)

Har i nogle forslag ? :)

Sålen SKAL være meget mønstret med dybe riller. Har 2 gange :shooter fået købt med for glat bund og jeg var seriøst bambi på glat is og faldt flere gange begge vintre. Gerne en hæl der ikke er en høj hæl (forstår du det? Altså sådan at der er lidt niveau forskel på et par millimeter som på herre sko).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu jeg havde haft en bred fod, havde jeg nok været glad for mine Sorel støvler ;) De er virkelig varme og praktiske, samtidig med de er lidt smarte. Men jeg har bare en alt for smal fod til dem (burde jeg havde vist). Så hvis du bruger 37/38 så kig ind i køb/salg- der ligger mine med billede. Ellers kan de fås hos bla Growing feet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER mine sorel støvler! :loveshower Har virkelig sarte OG brede fødder, så har altid svært ved at finde fodtøj, men mine sorel støvler fungerer bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte et par super lækre UGG-støvler sidste år. Havde dem på i Norge og frøs på intet tidspunkt! De er måske nik primært til de kolde dage, lidt for varme til efteråret.

Sorell virker også rigtig lækre, og minder meget om mine UGG-støvler, men de sad desværre ikke helt 100 % godt på min fod, men de kan også være sarte ind i mellem ;) der er ellers rigtig mange lækre designs fra Sorell :)

Men ja, riflet sål er et Must!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sålen SKAL være meget mønstret med dybe riller. Har 2 gange :shooter fået købt med for glat bund og jeg var seriøst bambi på glat is og faldt flere gange begge vintre. Gerne en hæl der ikke er en høj hæl (forstår du det? Altså sådan at der er lidt niveau forskel på et par millimeter som på herre sko).

Bambi på glatis har jeg nemlig tit været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu jeg havde haft en bred fod, havde jeg nok været glad for mine Sorel støvler ;) De er virkelig varme og praktiske, samtidig med de er lidt smarte. Men jeg har bare en alt for smal fod til dem (burde jeg havde vist). Så hvis du bruger 37/38 så kig ind i køb/salg- der ligger mine med billede. Ellers kan de fås hos bla Growing feet :)

De ser også lækre ud, men desværre bruger jeg 39/40, ellers var det lige dit bud jeg hoppede på for de er jo fede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER mine sorel støvler! :loveshower Har virkelig sarte OG brede fødder, så har altid svært ved at finde fodtøj, men mine sorel støvler fungerer bare :)

Dem har jeg også haft kig på, for de ser lækre ud.

Hvilken model har du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte et par super lækre UGG-støvler sidste år. Havde dem på i Norge og frøs på intet tidspunkt! De er måske nik primært til de kolde dage, lidt for varme til efteråret.

Sorell virker også rigtig lækre, og minder meget om mine UGG-støvler, men de sad desværre ikke helt 100 % godt på min fod, men de kan også være sarte ind i mellem ;) der er ellers rigtig mange lækre designs fra Sorell :)

Men ja, riflet sål er et Must!

(null)

Ugg er det de der bamse støvler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også de laver bamse-støvler, men mine er mere a la Sorel.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg også haft kig på, for de ser lækre ud.

Hvilken model har du?

Godt spørgsmål :unsure Jeg kan ikke huske navnet, men de ser sådan ud:

http://imgur.com/plcAREv

Forrige vinter havde jeg nogen, der vist hed Joan of the artic eller sådan noget. De var (også) rigtig gode, men gik desværre i stykker (og det var ikke støvlens skyld. Den kom i klemme i en busdør, det er det vist de færreste støvler, der kan tåle ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle fra timberland og de er også fantastiske! Jeg har nogen i pels, knap så varme som de andre, men meget pænere ;) De har i øvrigt en sål i rågummi, hvilket gør at der ikke behøver at være dybe riller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ALTID i Ecco eller Reiker sko og støvler. Det er det eneste fodtøj jeg ikke får ondt i ryggen af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Lacrosse er uundværlige i snevejr hehjemme og på skiferie :) mine tæer er aldrig kolde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft Sorel i mange år og været glad. Sidste år købte jeg nogle lækre støvler fra Ecco og dem er jeg lige så glad for.. Sorel er god til brede fødder, men mine Ecco er faktisk lidt smalle i det (men det er mine fødder også, så de passer mig fint).. Måske man kan få Ecco til brede fødder også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par lækre Ecco støvler som er fantastiske.

Men sværger også til Ecco. Ejer ikke andet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Timberland, skal klart have et par i år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER