Charlotte - mig og mine

Tage 1 årig med til musik i Tivoli friheden om aftenen?

6 indlæg i dette emne

Manden og jeg ville SÅ gerne høre Tina Dickow her under hendes lille sommerturne. Men det passer bare overhovedet ikke med at få barnepige til Sofia de datoer hun spiller på Sjælland. Nu har vi imidlertid fundet ud af at hun spiller på fredag i Tivoli friheden, og på torsdag drager vi på ferie i Ebeltoft. Derfor talte vi om vi mon ku vove at tage hende med. Hvad siger I? Ville i turde det? Sofia er bestemt ikke følsom, og hun plejer ikke at ha noget imod mange mennesker og vi tager høreværn med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville godt turde :)

Vi havde faktisk snakket om at tage Ronja med på Grøn Koncert i år, men der er lige kommet nogen andre planer i vejen så vi ikke kommer afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også godt "turde", hvis hun normalt ikke reagerer på mange mennesker, larm osv. Koncerter i Friheden plejer at være ret rolige og der spilles ikke så højt, fordi naboerne vist har klaget.

Hvis hun kan sove med høreværnet på, kan I jo prøve det, hvis hun bliver træt. Det er nok mest det, der kan være et "issue" pga. tidspunktet. Er det ikke først ved 20-tiden, hun går på?

Jeg har et ret afslappet forhold til at tage baby/barn med til forskellige ting. Det værste, der kan ske, er vel, at det ikke bliver en succes, og I derfor ikke får så meget ud af koncerten. Tvivler på at jeres barn tager skade af sådan en enkelt aften ;-).

Håber det bliver en succes :-). Koncerter i Friheden er super-hyggelige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også godt "turde", hvis hun normalt ikke reagerer på mange mennesker, larm osv. Koncerter i Friheden plejer at være ret rolige og der spilles ikke så højt, fordi naboerne vist har klaget.

Hvis hun kan sove med høreværnet på, kan I jo prøve det, hvis hun bliver træt. Det er nok mest det, der kan være et "issue" pga. tidspunktet. Er det ikke først ved 20-tiden, hun går på?

Jeg har et ret afslappet forhold til at tage baby/barn med til forskellige ting. Det værste, der kan ske, er vel, at det ikke bliver en succes, og I derfor ikke får så meget ud af koncerten. Tvivler på at jeres barn tager skade af sådan en enkelt aften ;-).

Håber det bliver en succes :-). Koncerter i Friheden er super-hyggelige!

ja det er nemlig tidspunktet der er vores største issue. Hun går på kl 21, og Sofia plejer at sove kl 20. Men vi håber på at hun måske ku tá en lille lur først på aftenen. Hun plejer at være god til at være længe oppe, bare der sker noget spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde- jeg havde M. Med til Beach Party i Grenaa for nogle uger siden :) Det gik så fint, det er ikke sidste gang hun har været med til koncert :)

EDIT: Jeg tog hjem kl. 20 (var der fra 15-20, det er et arrangement fra kl. 12-24) :) Jeg troede det passede med at M. Faldt i søvn på hjemturen- hun sov så først kl. 23.15 :rolleyes Hvis hun er træt nok, så skal Sofia nok falde i søvn :) Ellers kan de være at hun suger alle indtryk til sig og vil være med helt til slut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om vi roligt kan tá Sofia med til Tina Dickow ;-) er der nogen der ved om det er til at få bord på en restaurant uden at bestille sådan en aften ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER