ninjamor

hjælp til hjemmeside

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg har længe gået og tænkt på om jeg skal lave min egen hjemmeside. Efter at have googlet længe, ja så finder jeg jo en hel del man kan oprette på. Nogle skriver direkte det er gratis, men er det ikke når det kommer til stykket og andre er gratis. Nogle advarer mod dem der er gratis, fordi man åbenbart kan risikere, uden advarsel, at få sin side slettet. :blink

Er der nogle med erfaringer og gode råd? Jeg er ikke den store teknik-nørd og har læst så meget nu at jeg er snotforvirret. :unsure

På forhånd tak :)

Hilsen

Ninjamor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke en masse gode råd, men vi er glade for 123hjemmeside.dk De er IKKE gratis, men det er til at betale og nemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har one.com, både til vores egen og mine forældres hjemmeside, som jeg administrerer. Jeg har så ikke prøvet at bruge deres egen editor, da bruger wordpress til at lave selve siden. Vi har så lavet vores egne temaer i noget der hedder Artisteer, som vi har lagt ind, men ellers findes der masser af temaer til wordpress i forvejen.

Jeg er vist heller ikke så teknisk igen, det er mest min mand, men jeg kan da høre ham om ikke han vil give nogle kvalificerede råd og vejledning når han engang vågner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har one.com, både til vores egen og mine forældres hjemmeside, som jeg administrerer. Jeg har så ikke prøvet at bruge deres egen editor, da bruger wordpress til at lave selve siden. Vi har så lavet vores egne temaer i noget der hedder Artisteer, som vi har lagt ind, men ellers findes der masser af temaer til wordpress i forvejen.

Jeg er vist heller ikke så teknisk igen, det er mest min mand, men jeg kan da høre ham om ikke han vil give nogle kvalificerede råd og vejledning når han engang vågner :)

Åååååh ja jeg tager imod med kyshånd alle de råd jeg kan få. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude efter en hjemmeside type hvor der ikke er en masse reklamer hele tiden (læs - specielt dem der er useriøse som at være nr. 1.000.000 vindere af noget gejl, men som du er HVER gang du logger ind :blink )

Det er underordnet om den er gratis eller koster noget (bare det ikke er en hel bondegård, for så rig er jeg heller ikke :P ). Jeg var på 123 hjemmeside i går fordi de reklamerer med at være gratis (vel er de ej), men jo længere jeg kom i oprettelsen af hjemmesiden - ja så stod der pludseligt at det koster 9 kr....øh 9 kr er ikke meget, men er det et engangsbeløb, månedsbeløb eller kommer der andre udgifter senere? Jeg har IKKE kunnet læse mig til det og det irriterer mig. Så synes jeg at 123 hjemmeside bliver en tand useriøst. Men 123 hjemmeside er da nem og enkel at gå til, oprette osv. Jeg virkede da ikke helt bøvet i går, men da jeg slettede den igen da jeg ikke kunne læse de betingelsesvilkår de evt. har. Jeg vil vide hvad jeg går ind til. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bricksite er vist helt gratis, hvis du bare skal have en hjemmeside med omkring 10 undersider. Jeg har i hvert fald ikke betalt noget for det jeg har liggende :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

123hjemmeside ER gratis, men kun den første måned ;)

De 9 kroner er vistnok hvis du vil slippe for at have 123hjemmeside med i din hjemmesides adresse, jeg mener at det er et månedligt beløb. Men det er en ekstra service, selve siden koster vist 150 om måneden eller deromkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en 123hjemmeside. SUPER nemt - men koster lidt penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en 123hjemmeside. SUPER nemt - men koster lidt penge :)

Tilgengæld fri for reklamer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg hælder seriøst til 123 hjemmeside og vist nok også med betaling. Synes det ser flot ud og virker nemt at gå til. Tak for de gode råd. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg gift med en programmør så jeg er så heldig han bare laver mine hjemmesider fra bunden, men har før brugt mono.net, det synes jeg var rigtig godt. Man kunne vist lave et par undersider gratis, men jeg opgraderede så jeg ku lave lidt flere, og mener jeg gav 100-200 om året :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER