TroldeMor

Bæredims til fremadvendt barn?

13 indlæg i dette emne

Lige som Saga, går jeg også og lurer på om jeg skulle anskaffe mig en bæredims, som passer bedre til Charlie, i den alder han har nu.

Jeg har en ergobaby, og den har vi været rigtig glade for! Men jeg mangler virkelig muligheden med at vende ham udad..... Han gider ikke ergoen længere, når han vender ind mod mig, og de andre to muligheder har aldrig rigtig fungeret. (Hoftestilling kan jeg ikke holde til i nakken, og rygstilling er jeg usikker ved.... Jeg kan ikke lide at jeg ikke kan se ham)

Jeg er nu ellers fortaler for at bære mave mod mave, da den lille kan skærmes for indtryk, men efterhånden har Charlie en alder, hvor han sagtens kan kapere det et stykke tid ad gangen, ligesom når han sidder i klapvognen. Han er SÅ glad for at sidde i klapvogn, men han vil også rigtig gerne være oppe på armen, og jeg elsker at have ham lidt tættere på :wub Det er bare HÅRDT i længden :rolleyes

Men findes der forsvarlige bæredimser til fremadvendt bæring, til en mus på ca 11-12 kg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville nok overveje sådan én "rygsæk", hvis du absolut vil bære på ham :) Han er jo en stor dreng nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville nok overveje sådan én "rygsæk", hvis du absolut vil bære på ham :) Han er jo en stor dreng nu :)

Hehe, ja det er han, og det er også derfor jeg er i tvivl om jeg skal købe noget, fordi behovet er forholdsvist lille efterhånden. Men nu fx i weekenden var vi til landsskue, og der har vi klapvognen med til Charlie, og Marlon går selv. Men efter et par timers vandren rundt, kan Marlon godt trænge til en pause i klapvognen, og da Charlie ikke går endnu, kommer han på armen.... Og han nyder jo også at komme op til mor. Så ville det jo være skønt hvis man lige kunne fiske en bæredims frem ;)

Og det er jo ikke sådan at han ikke får lov at komme ned og kravle indimellem, eller gå med vores hjælp.... Jeg har bare somme tider ønsket at vi havde en måde at bære ham, som ikke vrider mig helt skæv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.... Og hvad mener du med rygsæk? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener jeg har set en bærevejledning til fremadvendt baby i vikle - er det ikke noget du allerede har? Måske det kan læres med lidt træning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener jeg har set en bærevejledning til fremadvendt baby i vikle - er det ikke noget du allerede har? Måske det kan læres med lidt træning?

Jeg har en strækvikle, men den er han alt for tung til.... Måske en ( fasevinkelsammenligning vil min mobil så skrive haha ) fastvikle kunne være en mulighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis jeg på et tidspunkt skal have en ny bæresele, så vil jeg altså have en Beco Gemeni!!! Ikke at jeg har et problem med at jeg har en BabyBjörn den smule han sidder i den - men hvis jeg skal købe en ny på et tidspunkt - så vil jeg have sådan en!!!!

Det er en af de ting, som jeg virkelig virkelig er glad for vi købte. ELSKER den virkelig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både Ayah og mig elsker vores beco gemini :) den kan du bære charlie i på alle mulige måder, også fremadrettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - Beco Gemini! Noah vil bare helst baeres indad, men nogle gange bruger vi den udad. Den kan ogsaa ryg, som jeg lidt bruger, og hofte, som jeg heller ikke kan med <_<. Den kan alle 4, saa at sige og er daddyvenlig. det eneste er, at der er en sikkerhedskestradims paa spaenderne, saa man skal bruge to haender til et spaende. Men det er virkelig en detalje. Plus at jeg gerne ville have haft en anden farve, men det var M, der fik lov at vaelge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beco Gemini :) De har vist lidt på udsalg hos sneglehuset.com - altså hvis de har flere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER