Bamse&Kylling

Hvor skal jeg tage hen?

7 indlæg i dette emne

Jeg er i en semi luksus situation.

Min mand skal på forretningsrejse onsdag tidlig morgen og kommer hjem torsdag midnat. Han lader bilen være hjemme, da jeg ellers ikke er meget for at sove alene..

Det er firmabil, hvilket vil sige fri diesel :yay

Anabella skal jo i DP og denne uge SKAL hun, da DP har ferie de næste 3 uger og i august skal Anabella starte op fuldtid, da jeg skal starte på arbejde - så hun skal derfor ikke være væk derfra for længe og evt. glemme, hvor godt det er ;)

Derfor skal jeg finde på noget at lave SELV.!! Fra ca. 8-15.

Torsdag har vi rengøring herhjemme, så der SKAL jeg ud af huset, onsdag kan jeg bare slappe af og evt. være praktisk <_<

Jeg er i tænkeboks nu, omkring hvor jeg evt. kan køre hen? Jeg gider ikke "bare" ind til Århus, da jeg skal det i morgen og det er hurtigt med bus eller cykel. Det skal være et sted, hvor jeg ikke "bare lige" tager hen..

Hvis der er nogen, der har gode idéer til, hvor der evt. er lækker natur, selvforkælelse af en art, noget socialt eller andet, så sig endelig til og kom med forslag! :)

Det skal siges, at dem jeg almindeligvis ses med er enten på arbejde eller på ferie - så det er altså ikke fordi jeg er helt lonely normalt :D haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kolding eller Randers storcenter :) og bruge penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herning - Anders vil gerne spille golf så kan jeg sige at så skal det være der! Men jeg har godt nok Mie, for tror det er bedre end at han tager hende med på golfbanen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herning - Anders vil gerne spille golf så kan jeg sige at så skal det være der! Men jeg har godt nok Mie, for tror det er bedre end at han tager hende med på golfbanen ;)

Kan du onsdag? :) For har mååååske lavet en aftale torsdag, som dog ikke er helt på plads endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke så kendt på de egne. Men hvad med lidt selvforkælelse? Massage måske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du onsdag? :) For har mååååske lavet en aftale torsdag, som dog ikke er helt på plads endnu..

Jeps - vi har lige fundet en løsning - Anders ville gerne spille golf - og pludselig havde han aftaler både tirsdag og torsdag :rolleyes - så må han tage Mie Onsdag mens jeg hygger med dig :P noget for noget! Så tager vi på den tur vi har planlagt enten imorgen eller Torsdag eftermiddag når han kommer hjem fra golf. SÅ er alle glade herhjemme :P

Skal vi mødes inde i Herning? Så kan vi spise på en af caffeerne derinde og ose/shoppe bagefter. Ellers kan vi tage ned til fuglsang sø og dyppe tæerne/gå en runde. Eller lidt af det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - vi har lige fundet en løsning - Anders ville gerne spille golf - og pludselig havde han aftaler både tirsdag og torsdag :rolleyes - så må han tage Mie Onsdag mens jeg hygger med dig :P noget for noget! Så tager vi på den tur vi har planlagt enten imorgen eller Torsdag eftermiddag når han kommer hjem fra golf. SÅ er alle glade herhjemme :P

Skal vi mødes inde i Herning? Så kan vi spise på en af caffeerne derinde og ose/shoppe bagefter. Ellers kan vi tage ned til fuglsang sø og dyppe tæerne/gå en runde. Eller lidt af det hele.

Peeeerfekt!! Jeg er med på at ose og spise i Herning! Evt lige skriv en SMS med et godt sted at mødes plus en adresse til min gps ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER