smølfine

Enseminering

2 indlæg i dette emne

Jaa puhha så er vi igang her.

Vi gik først på en lille klinik og fik over 6 md afprøvet med æg stimulering mm uden held i sprøjten :-). Så vi blev sendt vider til Copenhagen Fertility center.

Vi fik at vide ved første samtale at pga min alder 40 år så var det jo desværer begyndt at gå den forkerte vej med raske og sund æg samtidig har min mands sædceller åbenbart ikke slået turboen til og er lidt sløve i betrækket.

Så de satte os igang med først piller og bagefter ægløsnings sprøjten. Jeg var så inde igår og få fortaget den første insiminering.. Og uhaa jeg havde ondt i hele underlivet og i maven igår men har det da bedre idag.

jeg vil grene hører om andre herinde også er oppe omkring de 40 år og hvordan det er gået for dem med insiminering.. Vi ønsker os for alt i verden et barn sammen og har arbejdet på sagen i 3 år. Jeg har en datter i forvejen som idag er 18 men min mand har ingen børn..

Håber på positiv respons af alle slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. Jeg kan ikke lige svare dig mht insemination da jeg altid er blevet meget let gravid, sidste gang for 1½ år siden med vores lille efternøler. Jeg var knap 38 da jeg blev gravid, bare ved ikke at passe ordentligt på :oops heldigvis en velkommen overraskelse. Jeg vil bare fortælle dig at jeg syns jeg havde en ret god graviditet og fødsel og ikke har mærket at jeg er ældre sådan fysisk, end da jeg fik mine første børn. Og så syns jeg det er super skønt at ha store børn og ku nyde en lille ny, selv om det er en anden slags søskende forhold de får end hvis de havde været tæt på hinanden. Mine store er 18, 16 og 8 år nu, og især pigerne er gået meget op i alt omkring baby og er vilde med deres lillesøster; og ja jeg fylder 40 næste gang og går alligevel og drømmer om en lille mere inden "lukketid" :7himmel hvem ved...

Håber I får positivt resultat af insemineringen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER