Camillat

Regntoej til Noah - Celavi i str. 80 eller 90?

9 indlæg i dette emne

Ja, er Celavi ikke ok til Noah og skal det saa vaere i 80 eller 90? Han kan nok bruge det et par maaneder, naar regnsaesonen gaar igang, men saa kommer flyverdragten paa banen og det ville jo vaere fedt ikke at skulle koebe nyt til foraaret. Saa taenker at 90 er ok... Han er nu i str. 80, men i de mindste bodyer kan han snart bruge 86.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er hvert fald ikke så slemt hvis regntøj er lidt for stort, i forhold til hvis det var flyverdragten.... Men han skal selvfølgelig ikke svømme i det ;) Jeg har ikke så meget forstand på hvordan Celavi er i størrelsen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SOm skrevet i din anden tøjtråd, så ville jeg købe 80. Anna passer sit str. 80-sæt perfekt nu og jeg tror ikke hun vokser ud af det før hun bliver omkring 2 år. CeLaVi er MEGET store i størrelserne og hvis Noah kun lige er på vej ind i str. 86, så varer det længe før han ikke sejler i et str. 90-sæt. Det vil i hvert fald være min vurdering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det her indlæg (kan af uransagelige årsager ikke få lov til at kopiere linkadressen - dumme arbejdsplads :whistling) kan du se et billede af Anna i CeLaVi str. 80 og billedet er taget lige omkring hun blev 1½ år og har brugt str. 86 længe (er tættere på 92 end 80, i hvert fald!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAAAAAAAAAAK - 80 it is! :loveshower

Hvad skulle jeg goere uden dig, darling - Anna er jo helt overbevisende :kuller

M er ikke helt med paa, hvad vi skal bruge regntoej til, men der findes jo ogsaa italienere, der ikke gaar ud, hvis det regner... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt PompDelux regntøj til Caroline.Hun har str 86 i VS og en regndragt i også fra PompDelux i str 86 herhjemme. Begge dele er lidt store i det, men hun bruger det tilgengæld heller ikke så tit - Det i VS er i hvert fald ubrugt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt PompDelux regntøj til Caroline.Hun har str 86 i VS og en regndragt i også fra PompDelux i str 86 herhjemme. Begge dele er lidt store i det, men hun bruger det tilgengæld heller ikke så tit - Det i VS er i hvert fald ubrugt :-)

Ok, jeg gaar ret bevidst efter Celavi, fordi det skulle vaere uden skodkemi, men hvem ved sig sikker... Det er noget med fluorstoffer, som er seneste skurk.

Men tak - det med str. er en hjaelp. Det bliver 80, for ellers gider jeg ikke komme ham i det. Han skal jo ogsaa kunne bevaege sig nogenlunde uden at der er regntoj over det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SOm skrevet i din anden tøjtråd, så ville jeg købe 80. Anna passer sit str. 80-sæt perfekt nu og jeg tror ikke hun vokser ud af det før hun bliver omkring 2 år. CeLaVi er MEGET store i størrelserne og hvis Noah kun lige er på vej ind i str. 86, så varer det længe før han ikke sejler i et str. 90-sæt. Det vil i hvert fald være min vurdering.

Vi har også et CeLaVi regnsæt til Melissa og det er også str. 80- og er stadig ret stort til hende :) Hun er ellers en lang pige :) Hun bruger i øvrigt 80-86 i tøj- bukser 86, så de passer i længden :) Men så er de for store i livet :rolleyes Og 80 i bodies og bluser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også et CeLaVi regnsæt til Melissa og det er også str. 80- og er stadig ret stort til hende :) Hun er ellers en lang pige :) Hun bruger i øvrigt 80-86 i tøj- bukser 86, så de passer i længden :) Men så er de for store i livet :rolleyes Og 80 i bodies og bluser :)

Argh, saa er hun en af de boern, der har lange ben og er smal i livet! Noah har lidt det samme med at vaere smal i livet... :rolleyes Men tak, jeg koeber helt sikkert str. 80. M er helt uforstaaende overfor det koeb, for det regnede jo naermest ikkke i oktober sidste aar... Nej, men jorden kan stadig vaere fugtig og selvom italienske boern er udenfor, saa kan Noah jo godt vaere halvt dansker og vaere udenfor! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER