MamatilJ&M

Djurs sommerland med en på knap 1 år

10 indlæg i dette emne

Vi er blevet spurgt om vi vil med i Djurs sommerland. Men er der noget for Marius kan prøve ud over toget og sandkasse, gynger mv? Synes i hvert fald det er synd han skal sidde det meste af en dag og vente på at vi kommer igennem forlystelserne i sin barnevogn og sidde og kigge på bedstemor....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige haft Lucas med i Fårup og der var en del han ku prøve synes jeg.. og så var der jo vandlandet også.. han måtte bla komme med i raftingihvis bare han sad ved enten mor eller far, og det synes han var skægt.. så jeg synes bestemt i skulle sige ja og tage med og så få det ud af det i kan og i får sikkert en hyggelig dag alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I djurs har de ret meget der går stille og rolig. Bla den der jungle båd der sejler forbi en masse figurer af dyr.

Jeg ville ingen skrupler have og i kan jo skiftes til at tage de vilde ture. Når i er mange er der jo altid en der kan være sammen med Marius.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan han komme ned til sin moster ;)

Legoland har mange ting til de små så mon ikke Djurs også har det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet spurgt om vi vil med i Djurs sommerland. Men er der noget for Marius kan prøve ud over toget og sandkasse, gynger mv? Synes i hvert fald det er synd han skal sidde det meste af en dag og vente på at vi kommer igennem forlystelserne i sin barnevogn og sidde og kigge på bedstemor....

Jeg kender Djurs Sommerland næsten som min egen bukselomme, men har aldrig været der med en baby, så ved ikke lige, hvad han kan prøve, men for ham kommer det jo ikke til at føles som at sidde og vente. Der sker jo en masse ting omkring ham og der er masser af mennesker, som han kan kigge på :) Det er jo ikke sådan at han tænker "ej altså, nu prøver de noget igen, og jeg sidder bare her og må ikke være med :P "

De har forøvrigt et miniputland, mener jeg de kalder det, men om det kan bruges allerede fra knap 1 år, ved jeg ikke helt, for det er ikke lige dér, jeg har brugt mest tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en masse han kan prøve. Der er lilleputland og nogle forlystelser andre steder i parken fx. Ponyekspressen, piratfisken, kanibalgryder og flere. De har på deres hjemmeside en liste med forlystelserne og hvad højde krav og sådan der er for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger. Så skal vi bare lige have snakket om, hvordan manden har det med at ikke kunne gå rundt med de andre. Tror bestemt ikke pigerne gider at bruge en hel dag i lilleput land....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger. Så skal vi bare lige have snakket om, hvordan manden har det med at ikke kunne gå rundt med de andre. Tror bestemt ikke pigerne gider at bruge en hel dag i lilleput land....

Ikke alle forlystelserne er placeret i lilleputland. Der e et par stykker i hvert område dernede. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet spurgt om vi vil med i Djurs sommerland. Men er der noget for Marius kan prøve ud over toget og sandkasse, gynger mv? Synes i hvert fald det er synd han skal sidde det meste af en dag og vente på at vi kommer igennem forlystelserne i sin barnevogn og sidde og kigge på bedstemor....

Synes jo der er forskellige ting i miniput land han godt kan prøve.

Banan bådene kan han også. Jeg var derude på min polterabend og der var vi i den river rafting. Den der hvor det er runde ringe og der havde vi min fætters datter på halvandet år med i. Kunne også godt have fundet på at tage madison med men hun sov.

Jeg tænker at du jo løbende kan se hvordan de forskellige ting er og så vurdere om han kan komme med i andet. Tror bestemt der er flere muligheder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER