Guest

Udflugter med 10-11 mdrs baby?

32 indlæg i dette emne

øv, vi er i sommerhus i uge 30 :( ville ellers gerne ha været med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå piger jeg må sige vi har udnyttet mulighederne - Haunstrup

- landsskue

- løvbakkerne

- Aqua

Kun Landsskuet var en heldagstur så Mie ikke er blevet over stimuleret men haft masser af tid i vante rammer. Imorgen er det hjemme hygge dag for Anders og Mie og Torsdag bliver det mig og Mie. Så det bliver nok bare et par gåture.

Fredag vil vi gerne udnytte det gode vejr så vi skal have fundet på noget. Tror måske søby sø er et godt bud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne anbefale Regnskoven, hvis det ikke er for langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ligger Aqua?

I Silkeborg - det ville i sagtens kunne med Annabella. Der er jo ikke så langt og vi brugte et par timer mens Mie var vågen, men man kunne sagtens tage afsted så hun kunne have sovet der, der er et fint udenoms areal med dyrepark og cafe så hun kunne have sovet mens vi spiste frokost fx - men hendes rytme var meget skæv igår så hun vågnede halvanden time før end hun plejer og så var hun med til det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne anbefale Regnskoven, hvis det ikke er for langt :)

Jeg kan godt lide regnskoven, bare ikke i højsæson ;) bliver lidt klaustrofobisk over alle de mennesker - det eneste sted man kan være med nogenlunde "luft" omkring er ved slangerne og edderkopperne :P så det vil jeg hellere en alm weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide regnskoven, bare ikke i højsæson ;) bliver lidt klaustrofobisk over alle de mennesker - det eneste sted man kan være med nogenlunde "luft" omkring er ved slangerne og edderkopperne :P så det vil jeg hellere en alm weekend.

njaaa der er jo også åbnet "danmarksparken" som en del af regnskoven, men det er måske for de lidt ældre børn.. men er vejret godt i højsæsonen er der ikke ret mange mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER