ViMåSeHvadFremtidenBringer

Når kroppen bilder sig selv ind, at den er gravid

5 indlæg i dette emne

Hej,

Vi er gået igang med det der projekt baby - en anelse skræmmende, men også rigtig spændende.

Nu er godt en uge til min mens skal komme, men min krop begynder at sende diverse signaler, smerter i underlivet, lidt stikken i siden og en anelse kvalme.

Jeg er dog stærk overbevist om at det er min krop som bare spiller mig et puds, nu hvor vi er begyndt på alt det her baby-ræs... Hvad med jer andre - har I prøvet lignende - eller er det bare mig og min krop som ikke er i kontakt med hinanden :) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er i hvert fald let at gå og tolke hvert lille signal når man ønsker at blive gravid. Jeg har været gravid 4 gange og har aldrig kunnet kende forskel på symptomerne op til mens og op til at mens udebliver. Det første "symptom" på graviditet hos mig har altid været at mens ikke kom. Ømme bryster har jeg hver måned i ugen op til mens og nogen gange også lidt kvalme og træthed osv.

Det bedste du kan gøre syns jeg er at prøve at lære din krops signaler at kende ved at registrere dem og prøve ikke at tænke for meget på det - det er svært, i know ;) men man blir bare let skuffet af alle de "fornemmelser" hvis man ikke er gravid.

Håber I snart får jeres ønske opfyldt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan huske da vi startede for alvor. Jeg tænkte - arhh det kunne jeg godt skelne fra hinanden...

... men jeg blev klogere ;) havde den første måned cirka alle symptomer man kan tænke sig.

Det blev bedre jo flere måneder der gik.

Men for dit vedkommende - nogen gange sker det jo i første huk, så det håber vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det kun ALT for godt. Jeg har haft sådan ca. alle symptomer på graviditet og er nu på 5. cyklus uden desværre rent faktisk at være blevet gravid endnu. Jeg føler også, at det bliver en anelse bedre for hver måned der går. Jeg prøver virkelig (men det er svært) ikke at lægge for meget i de signaler min krop udsender for jeg bliver slemt skuffet hver gang <_< Jeg er også meget utålmodig, men lad os håbe den snart er der for os begge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at læse at jeg ikke er alene om at have de her ting... Er nu ret sikker på Jeg Ikke er gravid, synes bare det er lidt skræmmende hvordan psyken kan reagere på at man er gået igang med det... Men det er rigtig rart at ku dele tanker og frustrationer herinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER