Soffekb

Børnefrisør

5 indlæg i dette emne

Er der nogle der kan anbefale en god børnefrisør omkring Kbh Rødovre ?

Til en remlig pris:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores frisør er en trimmer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os overvejet men ved ikke om jeg tør :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os overvejet men ved ikke om jeg tør :-)

Vi sad og legede længe med trimmeren på gulvet og mærkede at den vibrerede på armen og på benet. Så kom Simon op og sidde i den højestol og så klippede jeg ham, mens Jacob sang og underholdte og Simon syntes at det var herligt.

Det eneste der var lidt svært det var nakken fordi han forsøgte at kigge hvad jeg lavede, men det blev helt ok.

Så kan godt anbefale at gøre det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også gode erfaringer med at klippe min søn selv. De første par gange var det 9 mm i nakke og sider og 18 mm på toppen. Det blev fint. Efterfølgende fik håret så lov at vokse i nogle måneder, fordi der begyndte at komme lidt krøller i nakken, som jeg ikke kunne stå for :-). Men for en uges tid siden kunne jeg bare se, at nu gik den ikke længere. Det var alt for langt og lignede en høstak når han havde sovet. Det var egentlig planen at han skulle have samme tur som de foregående gange, men efter jeg begyndte på siderne, kunne jeg se, at det faktisk så ret sejt ud med noget længde på toppen. Han har nærmest Casper Christensen-frisure nu med ultrakort hår i nakke og sider og lidt langt hår på toppen med sideskilning. Det er bedårende, hvis man spørger hans mor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER