Maybe

Libero up and go vs. Libero alm str. 5

11 indlæg i dette emne

hej :)

åhhh den stakkel mand blev sendt ud og købe bleer :rolleyes , og selvfølgelig den nye str. og jeg tænkte simpelthen ikke på at der var up and go og alm. i libero. og det er så første gang vi er på Libero, havde jo selv bare taget den alm.

når men han kommer hjem med up and go, og tager hul på dem. mit spørgsmål er nu: er der forskel på sugeevnen på alm. libero og up and go? for er ikke vildt imponeret af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes faktisk up&go suger bedre end alm. men vi er også lige skiftet til str 5 og er heller ikke imponeret :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger up&go om natten, da jeg synes de suger bedre og sidder bedre.

Om dagen bruger vi alm. str. 5, da de er hurtigere at skifte på den lille krudtugle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også up&go til begge drengene, for synes de sidder bedre, og suger bedre :)

Men det tog mig noget tid at vænne mig til dem.... i starten synes jeg det var alt for besværligt, men man skal bare lige vænne sig til det, så er det lige så nemt som en alm. ble :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at up&go suger bedre ;) men en smule mere besværligt, ja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu prøvet up and go weekenden over, og vi er ikke blevet glader for dem <_< den pakke skal bare bruges og det var så det! for synes ikke de er nemme at skifte og manden hader dem! men det er så vist den bedste kur imod at han kommer hjem med dem igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Up & co er klart de bedst herhjemme og vi bruger også størrelse 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte UP&go fra det var muligt og syntes de var meget nemmere at bruge end de alm. De sad bedre end de alm. Eneste "problem" var at man skulle ha tøjet helt af, men det syntes jeg ikke var et problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme fungerer de alm bleer fra libero meget bedre end up and go. Jeg har slet ikk tal på hvor mange gange Lucas har tisset igennem når han har haft en up and go ble på. Så hos os er up and go i hvert fald no go (tøhø :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme fungerer de alm bleer fra libero meget bedre end up and go. Jeg har slet ikk tal på hvor mange gange Lucas har tisset igennem når han har haft en up and go ble på. Så hos os er up and go i hvert fald no go (tøhø :P)

:D det samme her, det var bare en 3 i en kasse han købte :wacko men tror de bliver dagsbleer. har set i en anden tråd af Lidl's skulle være gode, så de skal prøves

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så måtte vi op og skifte sengetøj midt nat, hun haved pisset igennem, for første gang, ikke noget jeg har behov for at komme op og gøre tit ;) så jeg ringede der til hvor vi havde købt dem og forklarede sagen. Vi fik lov til at bytte de 2 ubrudte pakker til comfort str. 5 :yay og nu har hun haft dem på i 2 nætter, måske det er en tilfældighed, men hun sprang tidlig morgen flasken over, fik en kl. 5.40, og efter lidt moslen imellem os sov hun til kl.8.30 :yay og idag til kl. 7 igen hvor flasken først skulle på kl. 5.20, er helt rundt på gulvet over alt den søvn, da jeg 2 nætter i træk ikke har skullet op og give sut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER