Robinson

Svanger nul undersøgelse??

6 indlæg i dette emne

Hej piger..

Ringede til lægen for at bestille tid i god tid grundet sommerferie osv :) Da det er min første graviditet (ud over december/januar hvor vi gik igennem en MA) ville de gerne se mig til det de kalder en svanger nul undersøgelse?? så skal derhen mandag hvor jeg er 5+3...

Er der andre der har været det? Hvad er det og hvad kan jeg forvente? :) Glæder mig selvfølgelig til at lægen bekræfter graviditeten og måske kan berolige mig lidt efter vores MA.. men det er jo ikke den første "officielle" lægeundersøgelse... den skal vi aftale tid til på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til sådan en 'uofficiel' tidlig læge-samtale (pga MA i sommers)

:) han snakkede bare lidt med os, tog blodtryk, og henviste mig til en tidlig tryghedsskanning.

Held og lykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Jamen det er da rart lige at vide lidt om hvad jeg skal forvente :)

Håber da på det bedste... :) Har tryghedsscanning via. fertilitetsklinikken (privat) men kunne da være bonus at få en ekstra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også inde til et meget tidligt 1. lægebesøg efter min MA. Det eneste "ekstra" jeg fik ud af det, var dog tilbud om at kunne få samtaler hvis jeg oplevede behov, og så en snak omkring min frygt.

Jeg må nok vente spændt og se hvad det bringer mandag :) Håber da hun kan fortælle mig at de højest sandsynligt nok skal gå :)

Hvordan gik det efter jeres MA? Havde i en vellykket graviditet bagefter? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også inde til et meget tidligt 1. lægebesøg efter min MA. Det eneste "ekstra" jeg fik ud af det, var dog tilbud om at kunne få samtaler hvis jeg oplevede behov, og så en snak omkring min frygt.

Jeg må nok vente spændt og se hvad det bringer mandag :) Håber da hun kan fortælle mig at de højest sandsynligt nok skal gå :)

Hvordan gik det efter jeres MA? Havde i en vellykket graviditet bagefter? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) Møgungen har holdt mig vågen den halve nat - så det er vidst lige efter bogen :P

Graviditeten var dog et absolut helvede indtil uge 20 hvor jeg begyndte at mærke liv, og her i bagklogskabens klare lys gad jeg godt kunne have nydt det mere, men altså... jeg var sindssygt bange for at skulle igennem det igen. Men det skulle jeg ikke, og han er helt som han skal være :)

Det er jo en dejlig historie ;) Prøver at nyde det alt hvad jeg kan... men ja det er svært!

Mine symptomer er meget on/off lige for tiden... :( men prøver at tænke tilbage på sidste gang hvor jeg var dødsens syg af kvalme og opkast?!.. hvilket passede med den tid hvor graviditeten var gået til...

SÅ prøver egentlig bare at være glad for at jeg ikke har de vilde symptomer og håber bare på en vellykket og nem graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER