Betty87

Plukveer?!

5 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par dage oplevet at få en meget koncenteret smerte lige omkring navlen! Føles lidt som en syl der bores ind i mig og det er virkeligt ubehageligt!

Det kommer gerne i ca 30 sek ad gangen, men over en dag skr det alligevel 5-6 gange - især når jeg er på arbejde!

Er det plukveer?? Eller bør jeg være bekymret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Lyder ikke rar, håber du er ok.

Hmm, det lyder ikke som de plukveer jeg har. Plukveer plejer at spænde og gøre maven hård. Det må helst ikke gøre ondt.. :( Men ellers er plukveer helt ok - og faktisk gode - for dig og baby. De må dog ikke blive reglmæssige, eller tage til i styrke.

Sidder du stille og så begynder det, eller sker det når du rejser dig op? Er du stresset på arbejdet?

Kunne det evt være ligament smerter, de kan gøre monster nas!!

Jeg sidder og tænker at at det måske ville være rart for dig at snakke med en læge eller en jordmoder. Tror jeg at jeg ville gøre.

Det er sikkert helt i orden, men man skal ikke gå og være nervøs og bekymret, for det er ikke godt for nogen! Måske kan de give et godt råd, også mht til arbejdet...

Kram og tanker :)

Fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukveer skal helst ikke gøre ondt, eneste undtagelse er når man er tæt på fødsel. Så måske ligamentssmerter tror jeg også mere på... Men ja enig i du nok skal ringe til jm og høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar! Har ikke haft nogle siden jeg skrev indlægget, men hvis jeg oplever det igen, så ringer jeg straks til min jordemor!!

Men kan da godt være det er ligamentsmerter - dem har jeg jo ikke rigtig oplevet endnu på trods af at jeg er 21+1 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det var godt!

:rolleyes

Fedt at du ikke har mærket mere til det!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER