Guest M's mor

Vi har lige handlet bil :)

5 indlæg i dette emne

Vi fik et ok fra banken til at handle bil, og vi valgte en renualt clio sport toure i hvid. Og vi kan hente den allerede fredag. Jubii. De tager så vores i bytte og vi får 50.000 for den. De er begyndt at sætte Chevrolet spark ned så hvis vi skulle af med den til okay penge så var det nu.

Samtidig så fik madison lige ny barnevogn. Den hun har nu fylder meget i stellet og den kunne bare ikke være i bilen så jeg måtte vælge en ny. Vi gemmer den gamle som reserve vogn i dagpleje hvis en af ungerne ikke lige har en vogn med. Vi købte den brugt til hende og den er fra 2007 men en ganske fin vogn :)

Jeg har valgt endnu en emmaljunga og hvor jeg glæder mig til den kommer. Den virker ikke så tung i stellet. Den vi har nu er Big City. E nye er Big Star suprême.

Har vedhæftet billeder af de nye vogne ;)

post-1293-0-68949600-1368463685_thumb.jpg

post-1293-0-75606200-1368463821_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dytten :-)

Vi kører også Renault, det er vi vældig tilfreds med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dytten :-)

Vi kører også Renault, det er vi vældig tilfreds med.

Tusinde tak :)

Hvor godt at høre :) hvilken en har i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med begge vogne..

vi har den samme barnevogn (godt nok lidt nyere) og jeg glæder mig så meget til at skulle ud og køre med den :loveshower

og jeres nye bil ser super lækker ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med begge vogne..

vi har den samme barnevogn (godt nok lidt nyere) og jeg glæder mig så meget til at skulle ud og køre med den :loveshower

og jeres nye bil ser super lækker ud :)

Tusinde tak. Det kan jeg godt forstå. Glæder kg også til madison skal i den og vi skal ud og køre. Vi skal hente dem begge fredag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER