Nadiah

Ivf

1 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har virkelige bruge får hjælp forvirret.gif skal i ivf behandling i Kbh snart..

Kort om mig: Jeg bor i Sverige, med min mand. Vi har været gift i 6 år til sommer. Jeg læser selv på uni i Lund og min mand arbejder i Danmark.

jeg har haft ivf behandling i Sverige med 3 forsøge "negativt" alle 3 gange og har ikke flere muligheder i det offentlige mere.

En af grund til jeg vælger behandling i Danmark " Privat" er at, i Danmark kan man vælge at får sættet to eller flere embryoner i livmoderen hvorimod i Sverige sættes der kun.

Har brugt 2 år til at spar op til behandling.. Og nu er der kommet noget meget uforventet:

Havde hørt før jeg besluttet ivf i Dk var at, jeg kunne får medicin betalt i Sverige med selv at betale minium 1800 sek.

Man har idag snakket med min læge i Sverige som siger at , det kan jeg ikke. Da behandling er i Dk og ikke i Sverige

Som jeg kan se i forskelige forum på nettet er at, nogen medlemmer bor faktisk i Sverige.

Ville derfor gerne høre har min læge ret i at jeg selv skal betale og hvis ja, hvor meget løber det op i.

Håber VIRKELIGE der er nogen herinde i forum. Som kan hjælpe mig / Har måske selv erfaring med det

Ellers skal jeg vente en år mere til at spare op til medicin

Mvh Nadia haris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER