Minlillekrudtmås

Et spg om hår :)

4 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne damer :)

Jeg har siden jeg var en lille pige, altid haft mellemlangt el langt hår. Lige nu har jeg ret langt kraftigt hår.

De sidste par år har mit hår, trods utallige hårkure, været knastørt i spidserne. Selv om jeg bruger gode hårprodukter, og bliver klippet reglmæssigt, så ligner det ofte en høstak.

Jeg har de sidste par dage overvejet at kaste mig ud i en korthårsklipning, for forhåbentligt, at få et sundere hår. Men efter et helt liv som langhåret, er det betemt ikke en nem beslutning. Min frygt er også lidt, om de tørre spidser, så i stedet vil dukke op i det korte hår.

Mit spørgsmål går så på, om der mon er nogn af jer quinder som, har prøvet, at lade de lange "tørre" lokker falde, til fordel for kort hår? Og har i været glade for resultatet?

Det kunne jo også være, at nogle af jer havde en mirakelhårkur, som jeg endnu ikke har hørt om :)

Mange lørdagshilsner

Fra Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lokkerne tørre, så er de døde og vil spalte (høstak) og de vil spalte længere op i håret jo længere du venter med at klippe dem. Når det spaltede er klippet af, så skal det holdes ved lige = jævnligt klippe det spaltede af for at undgå samme problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik fra at have hår ned til numsen til nu at være rigtig korthåret(se under tøseting der er et billede af mit hår i "hot mamma"tråden), og det gjorde jeg fordi jeg døjede meget med tørre spidser(og fordi jeg var hårmodel)

Men jeg har ikke fortrudt at jeg lod hende klippe det meste af håret af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle i skønne damer :)

Jeg har siden jeg var en lille pige, altid haft mellemlangt el langt hår. Lige nu har jeg ret langt kraftigt hår.

De sidste par år har mit hår, trods utallige hårkure, været knastørt i spidserne. Selv om jeg bruger gode hårprodukter, og bliver klippet reglmæssigt, så ligner det ofte en høstak.

Jeg har de sidste par dage overvejet at kaste mig ud i en korthårsklipning, for forhåbentligt, at få et sundere hår. Men efter et helt liv som langhåret, er det betemt ikke en nem beslutning. Min frygt er også lidt, om de tørre spidser, så i stedet vil dukke op i det korte hår.

Mit spørgsmål går så på, om der mon er nogn af jer quinder som, har prøvet, at lade de lange "tørre" lokker falde, til fordel for kort hår? Og har i været glade for resultatet?

Det kunne jo også være, at nogle af jer havde en mirakelhårkur, som jeg endnu ikke har hørt om :)

Mange lørdagshilsner

Fra Ulla

Jeg har prøvet det over flere omgange. Første gang var dog ikke frivilligt. Men anden kg tredje gang var. Og det var super lækkert ikke at have det tunge hår. Man følte sig meget lettere.

Nu skal vi giftes 1 juni og derfor har håret fået lov at gro men efter bryllup skal det klippeø i en snart frisure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER