Mbj

Nogle gravide i Herning området ? :-)

6 indlæg i dette emne

Hejsa Alle,

Jeg står og er nyligt gravid, og flytter om 2 sek til Herning sammen med min kæreste og skønne datter på 2 år. :-)

-Så var min tanke jo, for det første kender jeg ingen i Herning :-)

- for det andet ville det være hyggeligt at kunne dele sin graviditet med nogle herinde, og det kunne jo være lidt sjovt hvis man kom fra samme sted :-)

Håber at høre fra jer :-D

Venlig hilsen Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Marie

Jeg bor i Holstebro sammen med min mand. Jeg venter vores første barn (er 5+0) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste fra denne kant :-D - ihh det bliver spændende, hvordan har du det i din graviditet nu ? :-D det er bare en skøn tanke ikke.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mbj

Det er en fantastisk idé at finde nogen i området der er gravid.

Jeg vil foreslå at du opretter en tråd i "skal vi mødes" forumet og skriver en PM til Diden herinde, hun har en gruppe på facebook for dem herinde der gerne vil ses med andre i jylland inkl et par stykker fra herning.

Jeg bor i tjørring ved herning og har Mie på 8 mdr. Vi er i "MUM-gruppen" sammen med en masse andre skønne kvinder herindefra, som blev stiftet da vi var gravide og vi holder stadig sammen.

Det er fantastisk at have nogen der kender, ved og forstår hvad man går igennem lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste fra denne kant :-D - ihh det bliver spændende, hvordan har du det i din graviditet nu ? :-D det er bare en skøn tanke ikke.. :-)

Lidt blandet. Det kom lidt bag på mig at jeg var gravid, så da panikken havde lagt sig fik jeg ondt og blødte i en uge, men er tilsyneladende stadig gravid, og alt er normalt (siger min læge).

Det begynder så småt at synke ind og blive hyggeligt :)

Skal vi rykke tråden over i "skal vi mødes" forum og fortsætte snakken? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Er helt ny her inde, og meget ny gravid :)

Bor i vildbjerg 15 km fra Herning :)

Det kunne være super fedt med nogle at følges med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER