Guest

Erfaringer med at baby ligger lavt??

3 indlæg i dette emne

Hej med jer :))

Jeg har nu ramt uge 20 og er allerede halvvejs!!! Lille smule trist når jeg og min kæreste nu nyder graviditeten så meget :))), men på den anden side så kommer dagen hvor vi skal se hvad det er for en lille trold, vi har lavet, jo tættere på dag for dag :7himmel

Men til sagen......jeg har gennem nogle uger meget tydeligt kunne mærke, at vores søn ligger lavt....virkelig lavt. Han presser så meget nedad, og det kan være på grænsen til at gøre ondt. Inden for den seneste uge har jeg nogle gange oplevet ved gang eller når jeg bare står op, at det pludselig føles som om underlivet forsvinder ud af mig.....er der nogle af jer, der har erfaringer med dette?

Jeg har talt med lægen om det i dag, og vi blev enige om, at vi prøver at snakke med sygehuset på tirsdag i forbindelse med sidste scanning, men det kunne under alle omstændigheder være rart at få en fornemmelse af, hvad det kan være for noget, så hvis I kender til det, vil jeg sætte stor pris på jeres tid og svar:)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har fået at vide at min baby allerede ligger med hovdet ned ad, og det har er så fordi at på til NF TS og MD lå bebse der, men det er ikke noget jeg decideret mærker så kan ikke lige hjælpe dig

håber i finder ud af noget sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, at jeg denne gang tydeligt har kunne mærke, at lillepigen har foretrukket at ligge lavt og "gemme" sig og samtidig presse nedad. Det har ikke gjort ondt men jeg synes da det har tynget noget i maven og så har jeg givet hende et lille skub, så hun har flyttet sig og det hjalp...

Jeg har aldrig hørt noget om at det skulle været et problem, at de ligger lavt - det kan de jo kun blive ved med i en begrænset periode, så er de jo ligesom nødt til at bruge noget mere af pladsen der er...

Håber godt nok ikke det er noget, som betyder noget da... Måske er det bare en puttetrold i skal have jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER