Bolsin

Teutonia Mistral S på tilbud?

7 indlæg i dette emne

Nogen der kender til et sted, hvor Teutonia Mistral S kan fås på tilbud? Har prøvet at bestille den fra en tysk hjemmeside, med det resultat, at paypal nu sørger for at jeg får mine penge igen, da det var et fup-sted :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor prøvede du at bestille den fra ? der er en tysk butik lige over grænsen - kinderladen.

De vil gerne sende hvis det er. Har ikke selv prøvet, da der kom minus 25 procent på klapvogne i babysam, så købte der istedet.

Men i og med det er en fysisk butik hvor jeg ved mange har handlet, ville jeg godt turde handle der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var fra babyparadise... Der vil jeg så ikke råde folk til at handle! Er faktisk nået til at vi helst vil købe den i DK, da det også gør kommunikationen noget nemmere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pyha ja dem er jeg også blevet frarådet :-S

Jeg skrev Dansk med dem fra kinderladen, men forstår dig godt :-)

Som sagt købte vi vores da babysam havde minus 25 procent på klapvogne hvilket de ret ofte har. har i en kære børn i nærheden ? for de er tit nemme og snakke med. så hvis du kontakter dem og spørger om de vil sælge til minus 25%. for ellers vil du hellere vente til babysam køre tilbud.

Det har jeg haft en del succes med i kære børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære børn... Jamen så må vi et smut til Lyngby i week-enden, og se om vi kan prutte priser med dem :) Babysam havde ikke mistral s med på tilbud sidst der var 25 %, ellers havde vi nemlig købt der ;)

Og tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, vi har lige fået vores autostol hjem fra babyparadise, det fungerede helt fint. Men det kan jo være vi bare var heldige? Nå, men godt i kunne få jeres penge tilbage!

Vi købte vores teutonisk i babysam da der var 25% lige før nytår. Mon ikke de kommer med ettilbud igen en gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret skal være ret... Efter paypal er gået ind i sagen er jeg blevet kontaktet af babyparadise, som er meget kede af at jeg ikke har tillid til at jeg får mine varer. Aftalen er blevet at paypal har forlænget fristen, så mine penge stadig er sikret, og babyparadise har frem til den 9. maj, til at vise at de holder deres ord. Jeg håber virkelig at jeg får klapvognen fra dem, så jeg kan spare de penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER