Hilde

Tips mod voldsom og tør hoste i graviditet...

7 indlæg i dette emne

Jeg har i 1½ uger nu haft en meget slem tør hoste. Den udløser meget slemme plukveer, og om natten kan jeg ikke sove. jeg er fuldstændig drænet for energi og er bange for, at de mange plukveer snart udløser en fødsel alt for tidligt (især fordi der er tvillinger)...

Har i tips mod så slem hoste? Der er jo ikke meget, man må tage imod det. Jeg har prøvet en hostesaft på plantebasis og Noskapin tabletter, men det hjælper overhovedet ikke...

Jeg trænger SÅ meget til at sove, og min livmoder trænger til at få lidt ro for plukveer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ingen råd men sender lige et stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen råd men sender lige et stort :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da man jo ikke må tage hvad som helst som gravid så synes jeg det er ok at give lægen et kald. Også for at spare på plukveerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ked af Noskapin Ikke hjalp dig :( prøvede du med to piller som jeg nævnte ? For det havde ingen virkning her før jeg prøvede det og msn må jo tage 1-2 stk af gangen :)

Håber du snart bliver frisk !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da man jo ikke må tage hvad som helst som gravid så synes jeg det er ok at give lægen et kald. Også for at spare på plukveerne.

Har snakket med lægen... Han kunne heller ikke sige, hvad der kunne hjælpe, da Noskapin ikke hjælper... Det er dog begyndt at blive lidt bedre af sig selv endnu, og ved scanningen i torsdags kunne lægen se, at plukveerne heldigvis ikke har gjort noget endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ked af Noskapin Ikke hjalp dig :( prøvede du med to piller som jeg nævnte ? For det havde ingen virkning her før jeg prøvede det og msn må jo tage 1-2 stk af gangen :)

Håber du snart bliver frisk !

Tak :)

Ja jeg prøvede med to piller, men det hjælper heller ikke. Det må bare gå over af sig selv nu...og går da også stille og roligt den rigtige vej nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER