Camillat

Hvordan klarer jeres baby sommertidsomstillingen?

32 indlæg i dette emne

Kan I maerke, at de stiller om og klarer de det i stiv arm eller med besvaer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg ved ikke lige, hvad der sker for mit ellers ret rytmefaste barn, men igår valgte han stort set at springe sin eftermiddagslur over. Resultat: Et styks monstertræt baby gik igår omkuld til natten en time før normal tid. Hvilket jo harmonerer helt perfekt med, at vi sætter urene en time frem nu :glad

Han er lige kommet ud til formiddagslur nu - et kvarter "for sent" (men jo altså tre kvarter tidligere end hvad hans indre ur siger), så her tror jeg 7-9-13 at vi slipper rigtig nemt om ved det :glad

Hvordan klarer Noah det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, jeg har slet ikke tænkt over det, og bare puttet hende som normalt.Når hun er klar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved ikke lige, hvad der sker for mit ellers ret rytmefaste barn, men igår valgte han stort set at springe sin eftermiddagslur over. Resultat: Et styks monstertræt baby gik igår omkuld til natten en time før normal tid. Hvilket jo harmonerer helt perfekt med, at vi sætter urene en time frem nu :glad

Han er lige kommet ud til formiddagslur nu - et kvarter "for sent" (men jo altså tre kvarter tidligere end hvad hans indre ur siger), så her tror jeg 7-9-13 at vi slipper rigtig nemt om ved det :glad

Hvordan klarer Noah det? :)

Dejligt at Valdemar virker ok med det :)

Noah er jo rimelig meget som et schweizisk urvaerk, saa jeg har vaeret spaendt paa det. Jeg trak lurene lidt igaar, men han endte med at komme i seng til normal tid kl. 19. Vi havde lidt natteroderi paa et tidspunkt ved 4-5 tiden, hvor han vist var vaagen en lille time. Her til morgen vaagnede han kl. 7:30 ny tid, saa han har faktisk sovet laenge. Jeg kunne laegge ham til at sove kl 10 som normalt, bare ny tid. Han virker rastloes, men det er nok en blanding af sommetid og taender ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov er det nu sommertid igen?! :bask Det er bare den mest pisseirriterende opfindelse.

Her i huset gør vi ikke så meget ud af det. Jeg prøver at undgå at gå for tidligt/sent i kirke de to gange om året :D og så retter det som regel ind for alle i løbet af en uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger havde åbenbart overhørt os tale om det i går, så hun stod en time tidligere op af sig selv. At barnet så er begyndt vågne Kl 06 og at hun derfor stop op Kl 05 normal tid, er så en anden snak :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov er det nu sommertid igen?! :bask Det er bare den mest pisseirriterende opfindelse.

Her i huset gør vi ikke så meget ud af det. Jeg prøver at undgå at gå for tidligt/sent i kirke de to gange om året :D og så retter det som regel ind for alle i løbet af en uges tid.

I know, serioest daarlig opfindelse i hvert fald i forhold til at der ikke laengere er reelt behov for det :prik

Jeg goer saamaend heller ikke meget ud af det, men Noah er bare en lille uro, saa maaske er det sommertiden, der driller. Eller maaske ligefrem begyndende tiger :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælger at følge Mie rytme fordi hun er en lille morgen lærke og fordi hendes formiddagslur snart er en middagslur hvilket passer perfekt med dagpleje rytmen. I dag stod hun op kvart i 7 og blev puttet kvart i 11. Så må vi lige se hvordan det passer med eftermiddagsluren, men alt i alt så regner jeg med at hun bliver puttet kl. 20.15 i aften. og så har hun den rytme jeg drømmer om :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna har indtil nu, fulgt sit indre ur og har dermed sovet længe i dag.... men blev så puttet lidt før til formiddagslur, ca 20min.... er spændt på resten af dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er intet at bemærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er der ikke noget at mærke på Ida overhovedet, men det kan være det kommer senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov dejligt længe :), men ellers intet at bemærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på ferie = sove nyt sted uden mærklægningsgradiner, så Silke Elia vågnede klokken 7 sommetid, så det passer fint med at hun normalt vågner 6.30-7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der intet at bemærke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah blev nu puttet til eftermiddagslur kl. 14 sharp, som han plejer, saa her til eftermiddag intet at bemaerke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi stadig total uden rytme, vi forsøger bare at sove efter behov ;) men jeg blev da godt snydt i nat da jeg jublede over at William havde sovet 4 timer i træk. Det var så kun 3, og min telefon der bare havde stilt sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah vaagnede efter lidt mere end en halvanden times lur og var stangtraet kl. 19, som han plejer - altsaa maerkeligt, at den nye tid bare er paa plads hos ham saadan uden videre... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C sov til kl.7, som jo egentlig er klokken 6, så det er normalt. Vi har forsøgt at styre C's lure i løbet af dagen og blandt andet fik hun kun en meget kort middagslur, men hun ville bare ikke sove kl.19 som normalt (til trods for træthed). Så efter 1 time med skrig og skrål, er hun nu endelig faldet hen "til normal tid" <_<

Jeg har besluttet mig for at stå op kl.6 i morgen og vække hende, så vi forhåbentlig kan få dagens søvn til at passe i det normale skema.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er lige kommet i seng.. Normalt bliver hun puttet mellem 20 og 21, så intet ændret her :) Hun stod op kl 8, og normalt vågner hun mellem 7 og 8.. Så alt i alt, en helt normal dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laaaangt fra som normalt. En god blanding af tænder og mega træthed... Sover ikke endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

intet at bemærke ved Silas heller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laaaangt fra som normalt. En god blanding af tænder og mega træthed... Sover ikke endnu.

Oev - Noah har ogsaa vaeret lidt mere hys i det, men det var han ogsaa igaar og han er helt sikkert ogsaa tandskoegeplaget!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah sover heller ikke endnu til trods for at jeg har holdt hende vågen på 3 time nu :prik

Hun ligger stadig og karter i sengen og hiver sutten ud konstant. Nu har jeg lagt mig i min seng, og så må hun ligge og kæmpe selv indtil hun er klar til at sove. Jeg får så fandens ondt i ryggen af at sidde på den stol ved siden af hendes seng og holde hånd, og give sut en million gange!

Så sov da for f***** unge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah sover heller ikke endnu til trods for at jeg har holdt hende vågen på 3 time nu :prik

Hun ligger stadig og karter i sengen og hiver sutten ud konstant. Nu har jeg lagt mig i min seng, og så må hun ligge og kæmpe selv indtil hun er klar til at sove. Jeg får så fandens ondt i ryggen af at sidde på den stol ved siden af hendes seng og holde hånd, og give sut en million gange!

Så sov da for f***** unge!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Tak søde hun sov her kl 23.00 :yay

Hold nu kæft jeg blev forskrækket! Jeg satte mig jo over i sengen i mørket og gik på BK. Så kunne hun karte rundt derovre (hun græd ikke, møffede kun rundt) og jeg hørte godt at hun pillede lidt ved tremmerne i sengen (vi har ikke købt sengerand endnu) og så pludselig blev der stille! Bum stille!

Jeg fandt dette syn

BXkXKds.jpeg

Men hold nu op jeg blev bange, for hun var så stille at jeg ikke kunne høre hende trække vejret, ej heller se det. Så jeg rørte hende, stadig ingen reaktion! Jeg var lige ved at besvime af skræk, og tusind tanker fløj allerede igennem mit hoved (hun er død uden jeg opdagede det, jeg sad bare ved siden af) :boo :boo

Derfor ruskede jeg i hende, og så gav hun et ordentligt spjæt! Gudskelov!

Nu kan jeg da i hvert fald ikke sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER