S23

Testdag - hvornår?

5 indlæg i dette emne

Hej - er forholdsvis ny herinde - har dog læst med på sidelinjen et stykke tid :)

Jeg stoppede på p-piller i starten af marts, da det var meningen vi skulle starte PB nu her 1. april, men vi har tyvstartet..

"Problemet" er jo så at jeg ikke kender min cyklus længde - kan dog regne mig frem til at hvis min krop følger den cyklus jeg har haft på p-piller vil jeg have ægløsning omkring nu så chancen for graviditet er jo eksisterende..

Mit spørgsmål er så - hvornår ville i teste? Hvis min krop følger p-pille cyklussen vil jeg skulle have min mens d. 7. april..

Håber nogle af jer kan hjælpe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi startede også med det samme, og det er der ikke noget i vejen med, men så aner man ikke hvor lang ens cyklus er. cykluslængden er jo kunstigt styret, når man er på p-piller, så når den skal finde selv selv, så kan den både være kortere eller længere. Min første cyklus var 35 dage, og jeg begyndte allerede at teste omkring dag 25, da jeg oplevede hormonforstyrrelser, som jeg tolkede som graviditetstegn. Det var en enorm rutsjebane, og jeg vil nu ønske, at jeg havde ventet lidt længere med at teste, så jeg ville absolut tidligst teste på dag 29, hvis jeg stod i situationen igen. Pøj pøj med det :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører måske med til historien at min cyklus før jeg startede på p-piller var 100 % regelmæssig og samme længde som på p.piller.. De sidste 6 mdr. har lægerne haft en mistanke om at det var mine egne hormoner der styrede min krop, da den overhovedet ikke fulgte p-piller og jeg har været en af de få der højst sandsynlig har haft ægløsning alligevel :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede også med det samme, og det er der ikke noget i vejen med, men så aner man ikke hvor lang ens cyklus er. cykluslængden er jo kunstigt styret, når man er på p-piller, så når den skal finde selv selv, så kan den både være kortere eller længere. Min første cyklus var 35 dage, og jeg begyndte allerede at teste omkring dag 25, da jeg oplevede hormonforstyrrelser, som jeg tolkede som graviditetstegn. Det var en enorm rutsjebane, og jeg vil nu ønske, at jeg havde ventet lidt længere med at teste, så jeg ville absolut tidligst teste på dag 29, hvis jeg stod i situationen igen. Pøj pøj med det :bd

Jeg havde også regnet med at vente til efter d. 7. april - tror mest jeg er i tvivl om hvor længe jeg skal vente :) og hvor længe jeg overhovedet kan vente :rolleyes

Tusind tak! Håber snart der sker noget for jer!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jamen så er der da noget, der tyder på, at du ved nogenlunde hvor lang, du kan regne med, at din cyklus bliver. Pøj pøj med det - og ja, det er ikke nemt at holde testmonsteret væk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER