Kamillawn

Stol til når man er ude

12 indlæg i dette emne

Hvilken stol har I til at tage med når I er ude?

Sophia vil så gerne sidde med ved bordet, så vi skal have en.

Har overvejet IKEA stolen, men en ting er det ergonomiske, noget andet er at vi altid falder over benene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikk nogen, da bedsteforældrene selv har en. Det er tre vidt forskellige stole - min mor har IKEA-stolen og jeg har ingen bekymringer ved at lade Lasse sidde der, når det er så lidt han sidder der.

Svigermor har beholdt min mands højstol - den der findes i flere farver og er af kraftig plastik med et rat forneden. Ka ikk huske hvad den hedder.

Min far har en der sættes fast på bordet, men den er fra min lillebrors tid og kan ikk købes mere. En skam, da den fylder minimalt.

Hva med sådan en, hvor armene hænger på stolens ryglænd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde altid IKEA stolen med da Sebastian var lille. Benene er skide irriterende ;), men den fungerer altså meget godt og er nem at tage med under armen.

Nu har stort set alle vi kender selv IKEA stol eller anden da alle er ved at have børn eller børnebørn, så nu tager vi ikke noget med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både en bumbo, men den er stor at tage med og var bedst at bruge inden, hun blev så god til at sidde selv.

Så har vi Handysitt fra minui. Den kan sættes på langt de fleste normale spisebordsstole og er super god.! Kan bruges i mange år på forskellige "indstillinger"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en IKEA-stol vi tager med rundt, når vi skal besøge andre end min svigermor, hun har nemlig gemt stolen fra da min kæreste var bette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikeastolen kan man lynhurtigt lave en benstøtte ved at bore fire store huller i hvert hjørne af en af deres bakke/bord. Det har min mand gjort; et ben i hvert hul, og fordi de bliver bøjet en smule holdes benstøtten fast...

Jeg ved ikke om det er til at forstå, da det er lidt svært at forklare; men jeg prøver lige at lede efter et billede... ;)

Billede i næste indlæg; der er brugt et kopbor, som passer i størrelsen med benene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har både en bumbo, men den er stor at tage med og var bedst at bruge inden, hun blev så god til at sidde selv.

Så har vi Handysitt fra minui. Den kan sættes på langt de fleste normale spisebordsstole og er super god.! Kan bruges i mange år på forskellige "indstillinger"..

Jeg testede lige handysitt på vores egen stol herhjemme og Bellas fødder hviler på selve spisebordsstolen, så den er ergonomisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

481636_10200168164066389_850991519_n.jpg

Gud, hvor smart! Vi har dem i Restauranten, hvor baade Noah og faetter B sidder i hver sin til frokost, men jeg har netop samme anke... Maa have en ekstra bakke naeste gang vi rammer IKEA :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Behøver jeg nævne at min mand er fantastisk til sådan noget? :loveshower Han går sindssygt op i om ting er gode nok til HANS datter... og forbedrer gerne tingene hvis de ikke er.

Jeg har sendt billedet ind til IKEA hackers, og overvejer også at foreslå IKEA at lave sådan en del selv... for det er virkelig det eneste den mangler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har et handysitt til at tage med hen til venner og sådan. men begge hold bedsteforældre har en stol stående, mine forældre har den gammeldags hokus - pokus stol med rat for neden, og han elsker når han kan komme ned og vippe i den og dreje rattet... og min svigerforældre har en ikea stol.. og når vi er ved min storebror og hans familie, så har de også en ekstra ikea stol.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER